اصفهان مرکز خط دهی و سیاستگذاری کشور است

امام جمعه اصفهان گفت: اصفهان مرکز خط دهی و سیاستگذاری کشور است و از این رو با حل مشکلات اصفهان شماری از مشکلات کشور حل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با بیان اینکه دادگستری استان اصفهان از کمبود نیرو، بودجه و فضای فیزیکی رنج می‌برد، اظهار کرد: ساختمان‌های دادگستری و دادستانی اصفهان شایسته شهرستان و استان نیست در حالی که در بسیاری از استانهای کوچکتر فضاهای خیلی بهتری وجود دارد.

وی با بیان اینکه با همه کمبودها بسیاری از پروندهای مسن مختومه شده است، ادامه داد: در دو سال اخیر در اصفهان تشنجاتی مانند سایر نقاط کشور رخ داد که به خوبی مدیریت شد، اگر این دست اتفاقات در شهرهای بزرگ بخشی حل و فصل شود بخشی  از مشکلات کشور رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: مردم اصفهان هر گاه بخواهند کاری را انجام دهند همه کشور را خبر می‌کنند، همان طور که بازار اصفهان که بسته شد بازارهای دیگر شهرهای کشور نیز بسته شد.

وی در خصوص تحریک کامیون‌داران نیز گفت: در استان در این زمینه مشکلاتی داشتیم که دستگاه قضایی، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی مدیریت خوبی در این زمینه داشتند.

آیت‌الله طباطبایی نژاد ادامه داد: اصفهان مرکز خط دهی و سیاستگذاری کشور است و از این رو با حل مشکلات اصفهان مشکلات کشور حل می‌شود.

با تغییر دوره سیاسی تنها وزرا تغییر کنند

وی با بیان اینکه مردم از خط و خط بازی و سیاست بازی خسته شده‌اند، اضافه کرد: باید مشکلات مردم به صورت ریشهای حل شود، کار غلطی است که نیروهایی تربیت شده در هر دوره سیاسی کنار گذاشته می‌شوند و برای تربیت نیروی جدید در هر دوره هزینههای زیادی انجام می‌شود.

امام جمعه اصفهان ادامه داد: به سن چهل سالگی انقلاب رسیده‌ایم و امیدواریم عقلمان کامل شود و وقتی دولت عوض میشود فقط وزرا را تغییر دهند و به بدنه کاری نداشته باشند.

وی افزود: اصفهان در عین کمبودها استانی بسیار امن و با آرامش به دلیل فعالیت‌های خوب دستگاههای قضایی و نیروی انتظامی است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه از رفتار ترامپ هم خوشحال و هم ناراحت شدم، ادامه داد: ترامپ راست می‌گوید اگر کسی در عربستان حرکتی مخالف ترامپ انجام دهد نابود می شود چرا که همه مستشاران عربستان آمریکایی هستند.

وی افزود: باید رفتار آمریکا را مدنظر قرار داد و آنهایی که راهکار نجات کشور را آمریکا می دانند باید بیشتر دقت کنند، باید خیلی خوشحال باشیم که امام(ره) و شهدا عزتی به ما دادند که هیچ کس نمی‌تواند جرات اظهار نظر نامناسب درباره ایران داشته باشد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه اختیار همه سلاح های ایران با مسئولان ایران است، ادامه داد: هدف قرار دادن تروریست ها در جواب به اقدامات صورت گرفته در اهواز دستاوردی بسیار خوبی برای کشور بود.

واردات برای برخی‌ها نفع دارد

وی با تاکید بر اینکه در کشور ایران کمبودی نداریم، اضافه کرد: ما در همه بخشها پیشرفت داشته‌ایم، اما می توان لیستی از مشکلاتی که بر سر راهمان وجود دارد تهیه و با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای رفع ان اقدام کرد.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه از خارج خرید کردن برای برخی‌ها نفع دارد، افزود: امیدوارم این حالتهای شیطانی از برخی‌ها دور شود تا با مشکلات کمتری رو به رو باشیم.

کد خبر 355664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.