سعید آذری هم از خاطرات مرحوم بهرام شفیع نوشت

مدیر عامل، سرمربی و بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درگذشت بهرام شفیع را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که تنها چند ساعت از خبر درگذشت بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم و رییس فدراسیون هاکی می گذرد موج پیام های تسلیت ورزشکاران و مدیران ورزشی کشور به راه افتاده است.

سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود ضمن اشاره به خاطره ای از مرحوم بهرام شفیع نوشت: "اولین بار که قهرمان نوجوانان ایران شدم و نامم را از یک رسانه شنیدم، این مرد نازنین آنرا بر زبان آورد، سی و پنج سال پیش در برنامه ورزش و مردم.

نزدیک به چهار دهه اکثر قهرمانان این کشور تصاویر خود را از دریچه برنامه بهرام شفیع دیده اند، مرد دوست داشتنی که با عشق صحبت می‌کرد و عاشق ورزش بود، فقدانش جبران ناپذیر خواهد بود و جایگزینی اش امکان ناپذیر. خدایش حتما رحمت خواهد کرد چون در طی دوران خدمت گذاری به ورزش کشور همواره با رویی گشاده و قلبی آکنده از محبت به بندگان او در تمامی سالها شفقت هدیه داد. بدرود مرد خوش اخلاق و خوش زبان و با محبت. عرض تسلیت به همه عزیزان در عرصه رسانه و خانواده محترمش."

امید نمازی زاده هم در اینستاگرام خود با انتشار عکس از مجری فقید برنامه ورزش و مردم نوشت: "R.I.P #bahramshafi.ir روحت شاد"

همچنین محسن مسلمان در استوری اینستاگرام خود عکسی از رییس مرحوم فدراسیون هاکی منتشر کرد که روی آن روحت شاد نوشته شده بود.

کد خبر 355644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.