۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
با سرعت مجاز رانندگی کنید

همه شهروندان می‌خواهند هر چه زودتر به مقصد برسند، ولی شتاب در رانندگی خطر بروز تصادف یا احتمال جریمه شدن را افزایش می‌دهد، بهترین کار رانندگی با سرعت مجاز است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- سه‌شنبه ساعت 19– از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وقتی وارد خیابان جی به سمت پروین شوید، بار ترافیکی پرحجم است.

بر اساس این گزارش، رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته‌ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

در خیابان شیخ‌صدوق و بر روی پل فردوسی رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، همچنین خیابان معراج و پل سرهنگ مسیر همواری برای تردد خودروهاست.

در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است و اتوبان شهید خرازی همچون روزهای گذشته در این لحظات بارترافیکی سنگینی بر دوش دارد.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

در مسیر شرق به غرب چهارراه فرایبورگ ترافیک سنگینی دیده میشود، اما خیابان آمادگاه تردد روان است، اوضاع ترافیک در اتوبان شهید صیاد شیرازی نیز تعریف چندانی ندارد به طوری‌که از دو ساعت پیش تاکنون سه حادثه تصادف به دلیل عدم رعایت فاصله طولی اتفاق افتاده است.

خیابان شمس‌آبادی در این ساعات با توجه به تعطیل‌بودن مطب پزشکان در روزهای پنجشنبه ترافیک آرامی دارد و خبری از پارک دوبل خودروها نیست.

در مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر ترافیک سنگینی مشاهده میشود، به خصوص در چهارراه نورباران ابتدای خیابان شریف‌واقفی که پارک دوبل خودروها موجب افزایش ترافیک شده است.

کد خبر 355614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.