"پستچی‌ها" هم هوای اصفهان را دارند/ هم‌رکابی مدیران شهری و کارکنان پست اصفهان

همزمان با ۱۷ مهر، روز جهانی پست، طرح "هر هفته هم‌رکابی" همزمان با "یک سه‌شنبه بدون خودروی دیگر" با حضور مدیران و کارکنان اداره کل پست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایمنا، این هفته از طرح هر هفته هم‌رکابی همزمان با رژه موتورسواران قانونمند اداره کل پست استان اصفهان و با شعار "هوای اصفهان را داریم" برگزار شد؛ حضوور این موتورسواران پستچی با تجهیزات ایمنی کامل از جمله کلاه ایمنی، نشان دهنده قانونمندی این قشر و همراهی پست استان اصفهان با پویش "کلاه ایمنی، سرزندگی" است.

شرکت کنندگان در طرح «هر هفته هم‌رکابی» و رژه موتورسواران قانونمند از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز از محل اداره کل پست استان اصفهان واقع در خیابان نشاط آغاز شد و در طی مسیر با حضور هم‌رکابان به میدان امام حسین مدیران شهری نیز به این همایش پیوستند؛ هم‌رکابی مدیران و کارکنان پست استان اصفهان با مدیران شهری تا میدان امام به عنوان قلب تاریخی نصف جهان ادامه یافت و این رکاب‌زنان در روزی که با حضور خود در خیابان‌های مرکزی شهر صبح پاییزی بانشاطی را رقم زدند بار دیگر ثابت کردند که هوایار شهرشان نیز هستند.

پس از برگزاری این همایش مراسم قرعه‌کشی و اهدا جوایز، نشست صمیمی شهردار اصفهان و سرپرست اداره کل پست استان برگزار شد؛ شهردار اصفهان به پاس همراهی کارکنان پست در این طرح و همزمانی آن با روز جهانی پست با اهدا شاخه‌های گل از کارکنان پست اصفهان تقدیر کرد و تندیس "هم‌رکابی" و تابلوی "هوای اصفهان را داریم" نیز به پاس اجرای خدمات نیابتی که نقش ارزنده‌ای در کاهش ترافیک شهر و آلودگی هوا دارد به مسئول ارشد پست اصفهان تقدیم شد.

اداره کل پست استان اصفهان نیز به رسم یادبود، تمبر منقش به چهره قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان و علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار را به این دو مدیر شهری اهدا کرد.

کد خبر 355612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.