کرانچار: امیدوارم با سپاهان بازی کنیم

امیدوارم در دور بعدی اردو که در آبان‌ماه برگزار می‌شود، حداقل یک بازی با یک تیم قدرتمند انجام دهیم و اگر نتوانیم با یک تیم بین‌المللی بازی کنیم، به بازی با تیم‌های لیگ برتری خواهیم پرداخت

به گزارش ایمنا، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان درباره وضعیت زمین تمرین این تیم گفت: هر چه امتحان کردیم زمین های یکسان دیدیم، فصل سرد شدن است و این موضوع کیفیت زمین را پایین می‌آورد. اما این مهم نیست بازیکنان ما با کیفیت هستند و بدون مشکل کار می‌کنند.

وی درباره اینکه آیا قصد بازی با تیم‌های پرسپولیس، استقلال یا سپاهان را دارید تا مشکل انجام بازی تدارکاتی برطرف شود، افزود: ما این مسئله را در برنامه داریم و امیدوارم در دور بعدی اردو که در آبان‌ماه برگزار می‌شود، حداقل یک بازی با یک تیم قدرتمند انجام دهیم و اگر نتوانیم با یک تیم بین‌المللی بازی کنیم، به بازی با تیم‌های لیگ برتری خواهیم پرداخت و اگر هم این اتفاق رخ ندهد، درون اردو دو تیم می‌شویم و با هم بازی می‌کنیم تا به این صورت بازیکنان تواناتر را پیدا کنیم. ما در آبان‌ماه، آذرماه و دی‌ماه نیاز به بازی‌های متعدد و بین‌المللی داریم تا تجربه و اعتماد به نفس تیم بالا برود.

سرمربی تیم امید درباره تغییر زمین تمرینی این تیم و این که تیم بزرگسالان در ورزشگاه نفت تمرین می‌کند، تصریح کرد: وقتی که از جاکارتا برگشتیم اوضاع زمین کمپ وخیم بود و به همین دلیل بیشتر از ورزشگاه کارگران استفاده کردیم. از طرفی تیم بزرگسالان در هتل آکادمی تمرین می‌کند و طبیعتاً اولویت با این تیم است و برای این که این تیم آرامش داشته باشد، ما به هتل دیگری رفتیم.

کرانچار در خصوص این که اردو چه زمانی به پایان می‌رسد، گفت: ۲۴ مهرماه که سه‌شنبه هفته آینده می‌شود، اردو به پایان می‌رسد.

وی درباره نتایج تیم امید در جاکارتا و این که این مسئله باعث شناخت بیشتر از تیم شده و باعث می‌شود برخی از بازیکنان کنار گذاشته شوند، تصریح کرد: بر خلاف این صحبت‌ها باید بگویم تجربه این تیم بیشتر شده و ما با حضور در تورنمنت اندونزی و با احتساب بازی‌های تدارکاتی قبلی، هفت بازی سنگین بین‌المللی انجام دادیم که برای ما بسیار مثبت بود. از طرفی نورافکن و شکاری هم به اما اضافه شدند و اگر مشکلات حل شود رضا کرملاچعب هم به ما اضافه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس و استقلال که قبل از رفتن به اندونزی با ما بودند و به خاطر محدودیت نتوانستیم آنها را با خودمان ببریم دوباره در کنار ما خواهند بود. ما باید از این فرصت استفاده کنیم، لیست خودمان را گسترش دهیم و یکسری از پست‌ها را باید ترمیم کنیم. به طور مثال سن مهدی امینی دیگر به تیم امید نمی‌خورد و باید دروازه‌بان مناسبی پیدا کنیم تا بار تیم در مسابقات مقدماتی را به دوش بکشد.

منبع: فارس

کد خبر 355597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.