اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریالی برای اشتغال روستاییان

دهاقان-فرماندار شهرستان دهاقان از اختصاص یکصد میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال روستاییان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمیان امروز(سه شنبه) در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و شورای عشایر این شهرستان، اظهار کرد: دهاقان در جذب اعتبارات اشتغال‌زایی در بین ۲۴ شهرستان استان اصفهان با شاخص یکصد و ۲۸ درصدی رتبه برتر را کسب کرده که این دستآورد نتیجه تلاش بی وقفه مسئولان بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توسعه اشتغال نو و حفظ فرصت‌های اشتغال، تصریح کرد: از مبلغ یکصد میلیارد ریالی توسعه اشتغال روستاییان شهرستان، تا کنون ۵۰ درصد آن جذب و در اختیار متقاضیان قرار داده شده و چهار بانک عامل نیز در این زمینه همکاری نسبتاً خوبی داشته‌اند.

فرماندار شهرستان دهاقان با توجه به مانع‌تراشی برخی از رؤسای بانک‌ها در زمینه وثیقه و ضامن، خاطرنشان کرد: اگر یکی از مسئولان بانکی بی‌جهت مانع‌تراشی کند و با متقاضیان برخورد مناسب نداشته باشد، حق حضور در جلسات فرمانداری را ندارد و بر اساس اختیاراتی که داریم آن مسئول را عزل و فرد شایسته‌تری را جایگزین می‌کنیم.

قاسمیان، با اشاره به مشکل کم آبی و بحران خشکسالی، اظهار کرد: خط انتقال آب از محل تصفیه‌خانه بابا شیخ علی مبارکه تا پایان امسال تکمیل می‌شود و تمامی شهرستان را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

وی با توجه به عملکرد مطلوب اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان، گفت: با توجه به کاهش ۵۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ها و اختصاص ۲۷ میلیارد ریال جهت آبرسانی به روستاها، خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده و کمتر دچار تنش‌های بی‌آبی در شهرستان بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان دهاقان از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای رفع کمبود آب و مرمت قنات‌ها خبرداد و خاطرنشان کرد: این مقدار اعتبار با تلاش نماینده مردم گرفته شده است که نیمی از آن سهمیه شهرستان خواهد بود.

کد خبر 355557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.