ماشین لباس شویی جیبی!

ماشین لباس‌شویی جیبی، تکنولوژی ویژه مسافران است که قابل جابه‌جایی بوده و لباس‌های کثیف شما را به کمک امواج فراصوت تمیز می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این گجت جیبی " Dolfi" نام دارد و می‌تواند تعداد زیادی لباس کثیف را در مدت تنها ۳۰ دقیقه، بدون از بین بردن لباس‌ها و با استفاده از یک قالب صابون بشوید. به گفته سازندگان، این محصول ۸۰ برابر کمتر از ماشین لباسشویی‌های استاندارد و معمول، برق مصرف می‌کند. ماشین لباس‌شویی جیبی که اندازه یک قالب صابون است، قابل حمل بوده و برای شستن لباس تنها به یک سینک خالی نیاز دارد.

این گجت تحولی بزرگ در شیوه شستشوی لباس محسوب می‌شود و به کمک آن می توان هر لباسی را با هر جنسی بدون آسیب دیدن پارچه لباس، شست. علاقه‌مندان این محصول می‌توانند ماشین لباس شویی جدید را به راحتی درون کیف و یا جیب خود جای داده، از آن برای شستن لباس در داخل منزل، محل کار و یا هنگام مسافرت در داخل هتل استفاده کنند.

سازنده، این گجت را برای رفاه حال مسافران و برای صرفه جویی در هزینه‌های خدمات شستشوی هتل طراحی کرده است. روش کار لباسشویی جیبی به این صورت است که ابتدا دکمه مخصوص ضد آب آن را فشار داده و با قرار دادن گجت در داخل سینک پر از آب که از لباس‌های کثیف و پودر لباس شویی تشکیل شده است، می‌توان فرآیند شستشو را آغاز کرد.

جالب است بدانید امواج فراصوت که توسط یک مبدل ساطع می‌شوند، درون آب حرکت کرده و حباب‌های بسیار کوچکی را ایجاد می‌کنند که آب را با فشار از درون لباس‌ها عبور داده و باعث شستن آن‌ها می شوند.  قیمت این محصول که ساخت کشور آلمان است، حدود ۱۴۰ پوند برآورد شده است.

کد خبر 355531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    0 0
    وای کاش زودتر تو ایران هم بیاد