همایش «جستارهایی پیرامون کنکور ارشد» برگزار می‌شود

همایش «جستارهایی پیرامون کنکور ارشد» با هدف راهنمایی دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در رشته‌های علوم تربیتی و روانشناسی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این همایش با هدف راهنمایی دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های مرتبط با علوم تربیتی و روان شناسی(وزارت علوم و وزارت بهداشت) را دارند به همت انجمن علمی  روانشناسی دانشگاه اصفهان برگزار میگردد.

عضو شورای مرکزی انجمن علمی روانشناسی دانشگاه اصفهان در این رابطه به ایمنا گفت: این همایش با حضور رتبه های برتر سال های ۹۶ و ۹۷ دانشگاه اصفهان و با سخنرانی اساتید این رشته برگزار میگردد.

فاطمه اسکندری افزود: اساتیدی از جمله الهام تراکمه از پژوهشکده علوم شناختی تهران، مائده محمدی مشاوره خانواده دانشگاه اصفهان، زهرا احمدیان رتبه یک کودکان با نیاز های خاص دانشگاه اصفهان، شهرزاد دوستانی رتبه یک کودکان با نیاز های خاص سال ۹۶، عادل ارغند برنامه ریز درسی دانشگاه شهید بهشتی، علی مظاهری روانشناس بالینی دانشگاه تهران، صادق امید قائمی روانشناس بالینی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و میلاد نوروزی روانشناس عمومی از دانشگاه تربیت مدرس به ایراد سخنرانی میپردازند.

وی با بیان اینکه پیش از این همایشی با این موضوع برگزار نشده است، افزود: برگزاری چنین همایش هایی میزان آشنایی دانشجویان کارشناسی را با گرایش های تخصصی کارشناسی ارشد بیشتر میکند و باعث میگردد دانشجویان کارشناسی بتوانند با دید بازتری به ادامه تحصیل فکر کنند.

کد خبر 355524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.