سفرهای درون شهری را مدیریت کنید

این روزها ترافیک سنگین در اکثر خیابان‌های شهر وجود دارد، برای کاهش شلوغی سرسام‌آور معابر شهری لازم است شهروندان با مدیریت سفرهای درون شهری خود، از رفت و آمدهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت 19 – زیرگذر میدان امام علی(ع) در مسیرهای منتهی به خیابان‌های عبدالرزاق و هاتف بسیار شلوغ، اما خروجی این میدان به سمت میدان احمدآباد خلوت است.

بر اساس این گزارش، حجم بالای خودروهای عبوری و همچنین پارک‌های دوبل در طول مسیر خیابان نیکبخت باعث ایجاد ترافیک شده است.

مسیر خیابان کاوه حدفاصل پل چمران تا پایانه مسافربری کاوه رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، به ویژه در حوالی پایانه که تخلف پارک دوبل خودروها عامل اصلی تشدید ترافیک است.

خیابان نشاط حدفاصل چهارراه شکرشکن تا چهارراه نقاشی ترافیک سنگینی دارد، اما میدان احمدآباد و خیابان‌های بزرگمهر و سروش رفت و آمد روان است.

در مسیر رفت و برگشت خیابان شیخ صدوق شمالی، تردد خودروها به سختی انجام می‌شود که یکی از دلایل آن پارک دوبل خودروها و تغییر ناگهانی مسیر رانندگان است.

در محور خیابان توحید به سمت دانشگاه، پل شهید مطهری به سمت خیابان صائب و میدان قدس به سمت خیابان مدرس، حجم رفت و آمد خودروها بسیار سنگین است.

این روزها ترافیک سنگین در اکثر خیابان‌های شهر وجود دارد، برای کاهش شلوغی سرسام‌آور  معابر شهری لازم است شهروندان با مدیریت سفرهای درون شهری خود، از رفت و آمدهای غیرضروری اجتناب کنند.

از بزرگراه شهید صیاد شیرازی که وارد خیابان جی شوید و قصد حرکت به سمت میدان‌احمدآباد را داشته باشید، دچار ترافیک بسیار سنگینی خواهید شد.

در نقاطی از شهر همچون خیابان مشتاق اول از سمت پل خواجو به سمت پل بزرگمهر، خیابان مشتاق دوم کندرو خیابان سلمان‌فارسی و ضلع غربی خیابان لاهور به علت انجام عملیات طرح سراسری اتصال فاضلاب با محدودیت‌ها و کم‌شدن عرض عبور خیابان مواجه است که رانندگان باید در این محورها با نهایت احتیاط عبور کنند.

کد خبر 355523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.