۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
بامداد رنگ ها

رنگ ها بر دل بوم نشسته اند و در پیچ و تابشان مجسمه ها سربر آورده اند، در این بامداد حتی نخ ها هم درهم تنیده اند و اثری هنری را خلق کرده اند.

مجموعه آثار نادر نیک پیمان در نمایشگاهی با عنوان"بامداد" در گالری نگاه نو برپاست.

نادر نیک پیمان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نمایشگاه "بامداد" آثار در قالب سه تکنیک رنگ و روغن، مجسمه روی تابلو و یا کلاژ و کار با سوزن و نخ به نمایش گذاشته شده و تمام آثار مفهومی و معناگراست و برای هر تابلو متن و اسم خاصی انتخاب شده است.

این هنرمند ادامه داد: موضوعات این آثار فلسفی و اجتماعی است و مخاطبان این نمایشگاه از آثار برداشت های خوبی گرفتند و از اینکه دردهای جامعه به نوعی در این مجموعه انعکاس داده شده است استقبال کردند.

وی با اشاره به تکنیک سوزن و نخ در میان آثار خود گفت: در نگاه اول اسم گلدوزی را به این اثر می دهند اما این آثار نوع جدیدی از کار های تابلویی است یک اثر رئال و متفاوت که تابلو ایوان مخوف با سوزن و نخ، کوک های ریز بسیار ظریف کار شده است.

نیک پیمان اضافه کرد: یکی از آثاری که در این نمایشگاه وجود دارد پیش زمینه مدرن دارد که رنگ های آن برای بیان انرژی به کار برده شده است و در آثار بعدی می خواهم در این سبک کار کنم که به سوژه های پیش زمینه ای هم توجه شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه نقاشی رنگ روغن بامداد در گالری نگاه نو تا ۱۸ مهر واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوچه باغ ارم از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰ میزبان هنر دوستان است.

کد خبر 355500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.