جوادی: لزوم راه اندازی شهرک سلامت در چهار نقطه اصفهان/ نمره ۱۸ به عملکرد شهرداری

رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان گفت: با توجه به گزارش عملکرد شهردار در روز گذشته به عملکرد شهرداری اصفهان نمره ۱۸ می‌دهم.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ارزیابی دیدار شهردار با پزشکان در قالب سلسله نشست‌های اصفهان فردا اظهار کرد: شهردار اصفهان در یک سال گذشته با صنوف مختلفی ملاقات داشتند و همه صنوف مشکلات خاص خود را در این جلسات عنوان کردند.

وی در خصوص مشکلات مطرح شده صنف پزشکی استان گفت: ۳.۱ دهم تخت به ازای هر هزار نفر جمعیت داریم که این رقم باید در ۵ سال آینده به دو برابر افزایش یابد و چیزی حدود هفت هزار تخت در استان و شهر اصفهان داشته باشیم.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه کمبود تخت بیمارستانی در شهر اصفهان بیشتر از دیگر نقاط استان حس می شود، افزود: شهرداری اصفهان باید همکاری بیشتری داشته باشد که این تخت‌ها چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی افزایش یابد و قاعدتا باید در بخش خصوصی این افزایش بیشتر باشد چرا که ۳۵ درصد از درمان توسط بخش خصوصی اداره می‌شود که باید حداقل به ۴۵ درصد افزایش یابد و علاوه بر کمک شهرداری باید پزشکان در امر سرمایه‌گذاری فعال شوند.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین مشکلات پزشکان در اصفهان جانمایی نامناسب مطب‌هاست، اظهار کرد: خیابان‌هایی مانند آمادگاه، شمس‌آبادی و توحید مرکز تجمع مطب‌های پزشکان است که این امر شلوغی و ترافیک خاصی در شهر داشته است که این امر در جلسه دیدار با شهردار اصفهان مطرح شد.

جوادی در خصوص پیشنهاد مطرح شده در خصوص ساماندهی مکان مطب‌های پزشکان تصریح کرد: در حضور شهردار مطرح شد که در ۴ نقطه شهر جایگاه‌های مخصوص یا شهرک‌های کوچک برای مطب پزشکان درنظر گرفته شود اگرچه شهرک سلامت که به تازگی در حال فعالیت است شهرک خوبی است اما به هر حال مطب نیست و بیشتر کلینیک‌ها در آن مستقرند که در ایران پزشکان بیشتر خواهان ارائه خدمت در مطب هستند و باید در این زمینه همکاری بخش خصوصی و تعاونی‌های پزشکان و شهرداری صورت بگیرد.

وی در خصوص ارزیابی خود ازعملکرد شهرداری اصفهان اظهار کرد: روز گذشته شهردار اصفهان گزارش عملکرد یک سال اخیر خود را مطرح کردند که به نظر می رسد گزارش ایشان قابل قبول بود و زحمات بسیاری در یک سال گذشته داشته‌اند که بخش بسیاری از بدهی‌های تیم گذشته را پرداخت کردند و طرح‌های بزرگی هم برای توسعه دارند که با توجه به اولویت‌بندی آنها به موقع اجرا خواهند شد.

رییس سازمان نظام پزشکی استان اصفهان در خصوص نمره اش به عملکرد شهرداری اصفهان گفت: با توجه به قابل قبول بودن زحمات شهرداری اصفهان نمره من به عملکرد شهرداری ۱۸ است.

کد خبر 355493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.