آذری: مسلمان مثل شیر در تمرینات حاضر است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: محسن مسلمان مثل شیر در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد، او در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و توضیحاتی داد که مشکلات حل شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، سعید آذری در مورد اینکه هفته پیش عنوان شد مسلمان دوندگی و انگیزه لازم را در تمرینات و بازی‌های ذوب‌آهن ندارد، گفت: گزارش تمرین چهار روز اخیر ذوب‌آهن نشان می‌دهد محسن مسلمان فوق‌العاده با انگیزه است، در تمرینات حضوری فوق‌العاده دارد و او باید قدرت استعداد خدادادیش را بداند.

وی افزود: محسن مسلمان مثل شیر در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارد، او در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و توضیحاتی داد که مشکلات حل شد. همه باید بدانیم که نام ذوب‌آهن از همه ما بزرگتر است و او اکنون همراه تیم عالی کار می‌کند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در مورد حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود امروز -دوشنبه ۱۶ مهرماه- در کمیته انضباطی حاضر شوم که به دلیل برگزاری مجمع سالیانه باشگاه در نامه ای به فدراسیون خواهان تعویق زمان برگزاری این جلسه شدم. بخاطر شکایت فریدون اصفهانیان ۵ میلیون تومان جریمه شده‌ام و اکنون شکایت جدیدی را مطرح کرده است. ایشان فکر می‌کند ما علیه داوری صحبت می‌کنیم در حالیکه حقایق را در مورد داوری می‌گوییم. در جلسه قبلی من فقط لایحه دفاعی فرستاده بودم اما این مرتبه خودم به جلسه انضباطی می‌روم. اصفهانیان ظاهراً از اینکه من گفته‌ام او باید خداحافظی کند و سکان هدایت را به جوان‌ترها بسپارد ناراحت شده است.

آذری در خصوص وضعیت حضور محسن مسلمان در کمیته اخلاق گفت: این مسئله هم حل شده و قرار شد مسلمان از رسانه‌ای که درباره او مطالبی را منتشر کرد شکایت کند. توصیه من به برخی افراد این است که برای ورزشکاران ما دایه مهربان‌تر از مادر نشوند.

کد خبر 355482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.