نکوداشت ۵۰ سال مجاهدت برگزار می شود

همایش «آیت نکویی» به پاس نکوداشت بیش از ٥٠ سال مجاهدات و خدمات صادقانه استاد حاج سید علی نکویی زهرایی در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، «بهراد بهشتی»، دبیر همایش با اعلام این خبر گفت: استاد سید علی نکویی از شخصیت های خدوم و برجسته کشور هستند که علاوه بر فعالیتهای فرهنگی و مبارزات طولانی پیش از انقلاب، پس از انقلاب نیز در مناصب اجرایی و سیاسی و اجتماعی مختلف، خدمات فراوانی به این ملک و ملت ارزانی کرده اند.

وی افزود: ایشان قبل از انقلاب انتشارات قائم را بنیان گذاشتند و با فعالیتهای فرهنگی گسترده از کانونهای اصلی انقلاب در استان اصفهان به شمار می رفتند و پس از انقلاب نیز فرمانداری اصفهان، استانداری کرمانشاه، چهار محال بختیاری و قزوین و نیز  مدیرکل حوزه وزارتی کشور و مشاورت وزیر از جمله مواردی است که در کارنامه اجرایی ایشان به چشم می خورد.

بهشتی با اشاره به دوران استانداری آقای نکویی در استان کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: نقش مدیریتی حاج آقای نکویی در پشتیبانی جنگ و نیز عملیات مرصاد و بازگشت آزادگان به کشور بسیار  چشمگیر و تاثیرگذار بود.

وی اضافه کرد: ایشان علاوه بر بنیان گذاری مرکز نشر آثار امام خمینی(ره) در اصفهان، مدیریت ستادهای انتخاباتی آقایان خاتمی، میرحسین موسوی و روحانی را در این استان بر عهده داشته و هم اکنون نیز رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان اصفهان  هستند.

دبیر همایش «آیت نکویی» اظهار کرد: این همایش روز پنج شنبه ١٩ مهرماه جاری از ساعت ١٨ در سالن اجتماعات دبیرستان امام صادق (ع) اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 355461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.