انعکاس زیبایی‌های اصفهان در دانشگاه ارفورت آلمان

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: دانشجویان دانشگاه ارفورت آلمان به عنوان سفیران فرهنگی اصفهان، زیبایی‌های این کلانشهر تاریخی را در آلمان به نمایش می‌گذارند.

علیرضا مساح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: دو نفر از اساتید دانشگاه ارفورت کشور آلمان به همراه هشت نفر از دانشجویان بخش هنر رشته مباحث میان فرهنگی برای انجام پروژه عکاسی با هزینه خود به ایران سفر کرده و یک روز در تهران، چهار روز در اصفهان، یک روز در یزد و یک روز هم در شیراز خواهند بود.

وی افزود: مدت ماندگاری این گروه در کلانشهر اصفهان به نسبت سایر شهرهای کشور بیشتر و بیانگر این مهم بود که اصفهان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: بازدید این گروه ۱۰ نفره‌ در واقع یک پروژه همکاری بین شهرداری اصفهان و دانشگاه ارفورت آلمان بود تا از بخش‌های مهم تاریخی و فرهنگی شهر دیدن کرده و سال آینده میلادی نمایشگاهی از این عکس‌ها در آن دانشگاه برگزار و عکس های گرفته شده با آرم شهرداری اصفهان به نمایش درآید.

مساح گفت: اطلاعاتی که این گروه به بازدیدکنندگان نمایشگاه عکس آثار تاریخی و فرهنگی شهرهای ایران ارایه خواهند کرد، در نوع خود بسیار ارزشمند است، زیرا اگر بخواهیم خودمان چنین نمایشگاه‌هایی را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم ناچار از پرداخت هزینه‌های سنگین خواهیم بود.

وی ادامه داد: این گروه سفیران فرهنگی اصفهان و ایران در آلمان خواهند بود و آنجا علیه ایران هراسی و اسلام هراسی فعالیت خواهند کرد و اعلام می‌کنند که تبلیغات رسانه‌ها بر علیه ایران واقعیت ندارد، از این رو گردشگران بیشتری برای سفر به اصفهان راغب می‌شوند.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهارکرد: یکی از مهمترین اقداماتی که باعث جذب گردشگر می شود، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی است، اما با توجه به تفاوت قیمت ارز با واحد پول کشور، شرکت در هر نمایشگاهی برای شهرداری گران خواهد بود، ضمن اینکه افرادی با سنگ‌اندازی سعی می‌کنند در این نمایشگاه‌ها حضور نداشته باشیم.

کد خبر 355454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.