Nokia ۷.۱ ؛ بهترین گوشی در هفته‌ای که گذشت

در هفته گذشته، گوشی‌های زیادی به دنیای تکنولوژی وارد شدند که از این میان، ۱۰ گوشی عنوان بهترین‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا؛ در هفته‌گذشته، گوشی‌های جدیدی با بهترین تکنولوژی‌ها و امکانات پیش روی علاقه‌مندان قرار گرفت که از این میان ۱۰ گوشی برتر شامل Nokia ۷.۱، Oppo Realme ۲ Pro، Xiaomi Pocophone F۱، Xiaomi Redmi Note ۶ Pro، Samsung Galaxy A۷ (۲۰۱۸Apple iPhone XS Max، Oppo F۹ (F۹ ProXiaomi Mi A۲ Lite (Redmi ۶ ProSamsung Galaxy S۸ و گوشی Xiaomi Redmi Note ۵ Pro به ترتیب جایگاه اول تا دهم بهترین گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند.

در ادامه مشخصات گوشی Nokia ۷.۱ را که در صدر فهرست برترین گوشی‌ها قرار دارد، مورد بررسی قرار می‌دهیم:

گوشی جدید نوکیا که در ماه جاری معرفی شد، وزن حدود ۱۶۰ گرم دارد و مجهز به یک قاب آلومنیومی است. همچنین رزلوشن Nokia ۷.۱، ۲۲۸۰* ۱۰۸۰ است و قابلیت پشتیبانی از اندروید ۸.۱ را دارد.  cpu این گوشی از نوع Octa-core ۱.۸ GHz Kryo ۲۶۰ بوده، دارای ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی و مجهز به سنسور اثر انگشت، فشار سنج، قطب نما و ژیروسکوپ است. از دیگر مشخصات گوشی جدید می‌توان به باتری آن اشاره کرد که از  نوع Non-removable Li-Ion ۳۰۶۰ mAh battery است و امکان جا به جایی آن وجود ندارد.

گوشی Nokia ۷.۱ در دو رنگ نقره ای و آبی در تاریخ ۲۸ اکتبر در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 355422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.