حمل و نقل بار در اصفهان در وضعیت عادی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان اصفهان برای حل مشکلات رانندگان و کامیون داران گفت: حمل بار در اصفهان به روند عادی بازگشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به مشارکت و همکاری خوب شرکت های حمل ونقل، انجمن های صنفی رانندگان و کامیون‌داران برای عبور از شرایط کنونی، اظهار کرد: روزانه حدود شش‌هزار و ۵۰۰ بارنامه در استان اصفهان صادر می شود که نشان از برگشت روال به حالت عادی دارد.

وی با اشاره به بهبود روند توزیع لاستیک در استان اصفهان، ادامه داد: روند توزیع لاستیک برای رانندگان با نهایت دقت و با بررسی تمام جوانب انجام می شود و با بهبود وضعیت توزیع لاستیک، وضعیت حمل بار نیز بهبود یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: مطالبات کامیون داران در تمام سطوح کشور از دولت تا مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

خضری با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای بهبود تولید لاستیک در داخل کشور، تخصیص ارز دولتی برای واردات لاستیک و کاهش تعرفه واردات لاستیک، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح کلان کشور و کاهش نرخ دلار در بازار انتظار می رود وضعیت قیمت ها در حوزه قطعات نیز متعادل شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت حمل بار در استان اصفهان به صورت معمولی و عادی در جریان است.

خضری خاطرنشان کرد: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تاکنون در حوزه اختیارات خود و حتی فراتر از اختیارات خود برای حل مشکلات رانندگان اقدام کرده است.

کد خبر 355415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.