طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان پیگیری می‌شود

رییس کمیسیون بهداشت،سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان گفت: طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مدیریت شهری اصفهان پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا،عباسعلی جوادی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان در بخش تذکرات به طرح عدم به کارگیری بازنشستگان که مصوب شورا شده بود پرداخت و پیگیر نتیجه آن شد.

وی همچنین نظارت بر شرکت‌های شهرداری و شرکت‌هایی که سهام عمده آن‌ها از شهرداری است را ضروری دانست و افزود: حقوق کارگران در شرایط بد اقتصادی نباید با تاخیر پرداخت شود.

همچنین اصغر برشان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به لزوم تسریع در پرداخت حقوق کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه سازمان آتش‌نشانی نیز با توجه به اضطراری بودن باید تا برطرف کردن نیازهای این سازمان مورد توجه قرار گیرد.

برشان افزود:با توجه به اتمام ماموریت آقای قاسمی معاونت سابق خدمات شهری، هنوز پس از دوماه این معاونت مهم با سرپرست اداره می‌شود و بهتر است هر چه زودتر مدیریت این بخش مهم تعیین تکلیف شود.

علیرضا نصر اصفهانی، نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به برگزار نشدن نمایشگاه "یار مهربان" در سال جاری اظهار کرد: ماموریت این نمایشگاه اهدای کتاب، لوازم التحریر  و لوازم ورزشی به مدارس شهر است و امسال با وجود وضعیت اقتصادی و مالی بد امیدواریم شهردار این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در خصوص قراردادهای منعقده با خودروهای استیجاری گفت: لازم است با توجه به شرایط تورمی جدید در برخی قراردادها تجدیدنظرهایی صورت بگیرد تا در مجموعه شهرداری ظلمی متوجه برخی افراد نشود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین انتصاب مهدی جمالی‌نژاد به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور را تبریک گفت.

کد خبر 355407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.