افزایش ۳۹ درصدی کشفیات جرائم سایبری

خمینی‌شهر-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از افزایش ۳۹ درصدی کشفیات جرائم سایبری و برگشت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال به مالباختگان جرائم سایبری توسط پلیس فتا خبر داد.

سرهنگ علی جعفرنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان خمینی‌شهر با بیان این که ۷۰۰ طرح انتظامی جهت ارتقای امنیت در شهرستان خمینی‌شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان اجرایی شده، اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را کرده تا اکنون توانسته بیش از ۷۹۰ نفر معتاد، خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر را جمع‌آوری کرده و برخورد قاطعی با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد مخدر داشته و بیش از ۱۴۹ جلسه آموزشی برای اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان‌ خمینی‌شهر با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های مختلف با هدف کاهش سرقت‌ها و جرائم، اضافه کرد: افزایش ۱۴ درصدی دستگیری سارقان در حوزه استحفاظی، افزایش ۵ درصدی کشفیات انواع سرقت‌ها و کاهش ۵۶ درصدی جرائم خشن از نتایج تشکیل این کمیسیون‌ها است.

وی با بیان اینکه کاهش ۵۱ درصدی تصادفات منجر به فوت در خمینی‌شهر، اظهار کرد:  پلیس راهنمایی و رانندگی خمینی‌شهر رتبه نخست در سطح استان اصفهان کسب کرده است.

جعفرنژاد تصریح کرد: کاهش ۱۳ درصدی تصادفات جرحی، کاهش ۵۵ درصدی متوفیان تصادفات، کاهش ۱۵ درصدی مجروحان تصادفی و اجرای طرح استقرار صبحگاهی در میادین و محل تردد دانش آموزان از ابتدای سال تحصیلی از دیگر اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس فتا در شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: افزایش ۳۹ درصدی کشفیات جرائم سایبری و برگشت حدود یک میلیارد و ۵۰۰ هزار ریال به مالباختگان جرائم سایبری توسط پلیس فتا از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه فضای مجازی و سایبر است.

کد خبر 355395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.