وضعیت پروژه‌های نیمه تمام برای بودجه ریزی سال ۹۸ مشخص شود

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به منظور برنامه‌ریزی بهتر در بودجه سال ۹۸شهرداری اصفهان ضروری است که وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهر برای اعضای شورای شهر شفاف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصیر ملت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در پنجاهمین جلسه شورای شهر اصفهان اظهار کرد: برای احقاق بودجه مناسب ۹۸ نسبت به بودجه‌های قبل و ایراداتی که به آنها وارد می‌دانیم نیازمند اشراف بر بودجه‌های شهری هستیم و هنوز اطلاعات کامل به دست مجموعه شورا نرسیده و لازم است بر وضعیت شهرداری اشراف کامل داشت.

وی افزود: fhdn به صورت شفاف از روز ابتدای کار تمام هزینه ها، بدهی دیون و پرداخت ها در یکسال گذشته در اختیار اعضای شورای شهر قرار بگیرد.

رییس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نیروهای شاغل در شهرداری گفت: مازاد نیروی شهرداری مشخص شود، تعداد مازاد و کمبود نیرو در بخش های مختلف نیز اعلام شود تا در این زمینه تصمیمات درست را اتخاذ کنیم.

ملت در خصوص پروژه‌های نیمه تمام شهر اصفهان نیز گفت: از شهردار می خواهم که در خصوص وضعیت پروژه‌های نیمه تمام اطلاع ‌سانی کامل داشته باشد. باید برای برنامه ریزی بودجه ۹۸ به وضعیت پروژه های نیمه تمام اشراف کامل داشت و درصد پیشرفت‌ها را بدانیم.

کد خبر 355387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.