آقاجان: فعالیت‌های شهرداری نوید آینده‌ای روشن را همراه دارد

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: در طول یکسال گذشته شاهد تغییر روند فعالیت شهرداری و برپایی برنامه‌های نو بودیم. این تغییرات گویای نگرش و فکری جدید است که نوید آینده‌ای روشن را برای اصفهان همراه دارد.

آقاجان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص عملکرد یکساله شهرداری اصفهان گفت: در خصوص بعضی از عملکردهای شهرداری صاحب‌نظران باید صحبت کنند، اما در حوزه ورزش همیشه شهرداری پیشگام بوده و در خط مقدم قرار داشته است. شهرداری اصفهان در مدیریت ورزش همگانی قابلیت‌هایی دارد که نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق و تخصصی است، این برنامه‌ها در طول سال همیشه پا برجا بوده و تعهد شهرداری به حفظ سلامت شهروندان را نشان می‌دهد. 

وی افزود: هفته گذشته به دنبال سلسله نشست‌های «اصفهان فردا» در دیدار  پیشکسوتان ورزشی با شهردار اصفهان حضور داشتم که جلسه بسیار پرباری بود. این جلسات اعتباری برای موی سفیدان و پیشکسوتان محسوب می‌شود و بنا شد مکانی برای حضور پیشکسوتان و استفاده از نظرات و تجربه‌های آن‌ها ساخته شود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: شهرداری خدمات بسیار ارزشمندی برای شهروندان انجام می‌دهد ولی نباید به این مقدار خدمات اکتفا کند و باید آنها را ادامه دهد. من در جایگاه ارزیابی ارگانی مثل شهرداری نیستم؛ اما در طول یکسال گذشته شاهد تغییر روند فعالیت شهرداری و برپایی برنامه‌های نو بودم. این تغییرات گویای نگرش و فکری جدید است که نوید آینده‌ای روشن را برای اصفهان همراه دارد.

وی تصریح کرد: با بررسی عملکرد فعالیت‌های ورزشی شهر نمره ۱۵ را به شهرداری می‌دهم.

کد خبر 355377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.