طرح بازچرخانی آب زاینده رود شفاف سازی شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح بازچرخانی آب در رودخانه زاینده رود هنوز به صورت رسمی، مستند و مدون ارایه نشده است، گفت: این طرح هنوز به شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان راس مدیریت شهری اصفهان ارایه نشده و گویا اعضای شورای شهر جایگاهی کمتر از احزاب دارند!

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نطق پیش از دستور خود در خصوص طرح بازچرخانی آب در رودخانه زاینده رود اظهار کرد: زاینده‌رود بیش از ۴۰ سال است که درگیر بلا و آسیب است، من طرح بازچرخانی آب زاینده رود را رد و یا تایید نمی‌کنم اما بر این باورم که اجرای آن باید برای همه ذینفعان و شهروندان شفاف سازی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح بازچرخانی آب در رودخانه زاینده رود به صورت رسمی، مستند و مدون ارایه نشده است، گفت: این طرح هنوز به شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان راس مدیریت شهری اصفهان ارایه نشده است و گویا اعضای شورای شهر جایگاهی کمتر از احزاب دارند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید با حضور تمام ذی نفعان رودخانه زاینده رود به جمع بندی در حوزه طرح بارچرخانی آب برسیم، اضافه کرد: نباید اجازه دهیم این طرح مانند خیلی از طرح‌ها دیگر دچار سیاسی کاری و سیاسی بازی شود و به زور آزمایی سیاسی در این طرح تخصصی بپردازیم.

کد خبر 355372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.