پیاده راه سازی چهارباغ را در قزوین اجرا می کنیم

شهردار قزوین گفت: ارتقای کیفیت زندگی در محلات، افزایش نشاط در فضاهای شهری و در نهایت افزایش کیفیت زندگی شهروندان از شاخص‌های توسعه‌ای در کلانشهرها است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی صفری کهصبح امروز (یکشنبه) به عنوان مهمان در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان شرکت کرده بود با بیان اینکه دیگر شاخص توسعه، عمران شهری نیست، اظهار کرد: ارتقای کیفیت زندگی در محلات، افزایش نشاط در فضاهای شهری و در نهایت افزایش کیفیت زندگی شهروندان از شاخص‌های توسعهای در کلانشهرها است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شورای شهر و شهرداری قزوین نیز توجه به شاخص‌های فرهنگی و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان را مورد توجه قرار می دهیم، ادامه داد: همچنین در کنار آن به مباحث حمل و نقلی و زیرساختی نیز توجه خواهیم داشت.

شهردار قزوین با بیان اینکه الگوگیری از فعالیت‌های شهرداری اصفهان در شهرداری قزوین در دستور کار است، ادامه داد: امروز بازدیدی از پیاده راه سازی چهارباغ خواهیم داشت و اجرای طرحی در این زمینه را در شهر قزوین در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی به جاذبههای تاریخی، فرهنگی و میراثی قزوین اشاره کرد و گفت: همچنین این شهر از فضاهای بکر طبیعی برخوردار است که میزبان همه مردم ایران خواهد بود.

صفری به لزوم همدلی شهرداری و شورای شهر برای موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژهها در شهرها اشاره کرد و گفت: آنچه مشهود است وجود این همدلی در شهر اصفهان است که قطعا نتایج بسیار خوبی داشته باشد.

 وی با بیان اینکه بخشی از موفقیت‌های قزوین را مدیون حضور مسئولان اصفهان در این شهر هستیم، ادامه داد: اولین استاندار قزوین، سید علی نکویی ظهرایی از مردمان اصفهان است که برای او آرزوی سلامتی می کنیم.

کد خبر 355359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.