اردوهای راهیان نور نرم‌افزار فرهنگی انقلاب است

نجف آباد- فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان از اردوهای راهیان نور و تاکیدات مقام معظم رهبری، زیرساخت‌های بسیار خوبی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان در مراسم آغاز اردوهای راهیان نور که در جوار مزار شهید حججی برگزار شد، از اردوهای راهیان نور به عنوان نرم افزار فرهنگی انقلاب نام برد و اظهار کرد: افتخاری است که امسال این حرکت را از کنار مزار شهدای نجف آباد و به ویژه شهید حججی آغاز می‌کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه آموزش و پرورش تلاش بسیاری برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم تا کنون انجام داده است، افزود: با توجه به استقبال بسیار خوب جوانان، تاکیدات مقام معظم رهبری زیرساخت‌های بسیار خوبی در مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور فراهم شده که این حرکت باید با قدرت بیشتری در آینده ادامه یابد.

به گزارش ایمنا، تشییع نمادین پیکر یک شهید، تجلیل از خانواده شهدا به ویژه شهید حججی و شهید اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز به همراه رونمایی از برخی کتاب‌های منتشر شده توسط سازمان بسیج با محوریت اردوهای راهیان نور و «کتاب سربلند» جدیدترین اثر انتشارات شهید کاظمی در مورد شهید حججی دیگر بخش‌های این مراسم را تشکیل می‌داد.

همچنین پخش کلیپ‌هایی با موضوع شهدا، دفاع مقدس و وصیت‌نامه شهید حججی از دیگر قسمت‌های برنامه امروز بود و در پایان نیز دانش‌آموزان با بدرقه مسئولان حاضر، در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس حرکت کردند.

سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ دانش آموز دختر و پسر نجف‌آبادی در سه نوبت به اردوهای راهیان نور جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

کد خبر 355356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.