امام جماعت منطقه ۴: پویایی شهر حفظ شده است/ نمره قابل قبول شهرداری

امام جماعت امام محمدباقر(ع) گفت: علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی موجود طی یکسال گذشته، فعالیت‎ها و اقدامات شهرداری اصفهان در انجام پروژه‌های عمرانی شهر کمرنگ نشده و اقدامات انجام شده قابل تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ایزدپناه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهردار اصفهان در یکسال گذشته همواره در تلاش بوده تا بهترین اقدامات را در شهر برای جلب رضایت حداکثری شهروندان انجام دهد و در این مسیر موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کمک به خیریهها، هیئت‌های مذهبی شهر و مساجد با مساعد شهرداری اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: درختان و فضای سبز شهر اصفهان علی‌رغم کمبود منابع آبی با مدیریت صحیح از خطر نابودی نجات یافت، همچنین در راستای حفظ نظافت و پاکیزگی شهر تلاش های خوبی انجام شده است.

امام جماعت منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به سلسله نشست‌های اصفهان فردا، گفت: برگزاری این نشست‌ها باعث آشنایی هر چه بهتر شهردار با قشرهای مختلف و دغدغه‌های آنها همچنین بررسی راهکارهایی برای رفع مشکلات است.

وی اظهارکرد: اگر بخواهم نمره‌ای به عملکرد فعالیت‌های شهرداری اصفهان طی یکسال اخیر بدهم، از نظر من این مجموعه قبول است، زیرا توانسته به خوبی پویایی شهر را حفظ کند.

کد خبر 355342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.