یک جانباز: به شهرداری اصفهان نمره ۱۹ می دهم

یکی از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از شاخصه‌های مهم عملکرد شهردار اصفهان در مدیریت جدید شهری تعریف چارچوب صحیح و قانونمند برای انجام امور شهر است.

محمدعلی صرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بحث مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) دو نمونه فعالیت مهم در دوره جدید مدیریت شهری اصفهان انجام شد، یکی تکمیل خط یک قطار شهری اصفهان طبق وعده داده شده به شهروندان و دیگری پیاده‌راه‌سازی محور تاریخی چهارباغ عباسی حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب بود.

وی نظم‌دهی به انجام امور را دیگر ویژگی بارز شهردار اصفهان در یک‌ سال اخیر خواند و افزود: یکی از شاخصه‌های مهم عملکرد شهردار اصفهان در مدیریت جدید شهری تعریف چارچوب صحیح و قانون‌مند برای انجام امور است؛ به عنوان مثال در دوره قبل بسیاری از قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران و سرمایه‌گذاران منتج به مشکلات زیادی می‌شد، اما این دوره، شهرداری اصفهان در اقدامی اصولی و اساسی به بررسی مفاد این قراردادها و ساماندهی و آسیب‌شناسی مفاد آن پرداخت که فواید این اقدام در دراز مدت نمایانگر خواهد شد.

این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه نظام‌مندکردن و نظم‌دهی به فعالیت‌ها اقدام ارزنده شهردار اصفهان در یک سال اخیر بوده است، ادامه داد: شهردار اصفهان اعتقاد دارد وقتی پول و درآمد نباشد، نباید قول‌های عمل نشدنی به مردم بدهیم و باید بر اساس داشته‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

وی تصریح کرد: لازم است اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده بیشتر و پررنگ‌تر انجام شود تا مردم از اقدامات شهرداری مطلع شوند.

صرامی افزود: شهردار اصفهان از نخستین ساعات کاری تا پاسی از شب در جلسات تخصصی و کاری وقت می‌گذارد و کمتر با مردم ارتباط مستقیم دارد، از این رو نمره یکسال فعالیت «نوروزی» در مسند شهردار اصفهان را ۱۹ می‌دهم و یک نمره را به همین دلیل کم می‌کنم.

کد خبر 355341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.