مرگ کودک سه ساله در برخورد با اسکانیا

دستگیری سارق داخل خودرو در اصفهان، مرگ کودک سه ساله در برخورد با اتوبوس اسکانیا و کشف انبار میلیاردی روغن و فیلترهوای خودروی احتکار شده در اصفهان از مهمترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهر اصفهان و اعلام شکایت شهروندان به پلیس، پیگیری این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: کارآگاهان پس از راه اندازی گشت های آشکار و پنهان موفق به دستگیری سارق، حین سرقت باطری یک پراید شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به چندین فقره سرقت اعتراف کرد و تحویل مراجع قانونی شد.

اتوبوس اسکانیا، جان عابر ۳ ساله را گرفت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد اتوبوس اسکانیا با عابر پیاده در محور "داران-الیگودرز" بلافاصله ماموران پلیس راه "دامنه" به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر که کودکی ۳ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

این مقام انتظامی افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه "دامنه" در دست بررسی است .

رییس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست ، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با دقت کامل به امر رانندگی توجه و از رانندگی در شرایط خستگی و خواب آلودگی جدا پرهیز کنند.

کشف انبار میلیاردی روغن و فیلترهوای خودروی احتکار شده در اصفهان

سرهنگ احمد نیکبخت، فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان "مبارکه" از احتکار یک محموله روغن و فیلتر هوای خودرو در انباری مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد ۸ هزار و ۱۸۱ عدد انواع روغن و فیلتر هوا کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله کشف‌شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام‌شده است .

سرهنگ نیکبخت از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

کد خبر 355333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.