رگبارهای پاییزی در شمال وغرب اصفهان آغاز می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بعد از ظهر امروز رگبارهای پاییزی در بخش‌های شمال و شمال غرب استان اصفهان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نازنین زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان برای سه روز آینده اظهار کرد: مطابق با اطلاعیه‌ای که سازمان هواشناسی اعلام کرد با ورود سامانه ناپایدار از شمال کشور به استان برای امروز تا روز سه شنبه شرایط ناپایداری را بر روی استان اصفهان خواهیم داشت.

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق  استان اصفهان افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق به ویژه در مناطق شمال و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک برای نقاط مستعد به ویژه در بخش‌های شمال، شرق و مرکز استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد:  عمده فعالیت این سامانه در مناطق شمالی است.

وی با بیان اینکه میانگین دمای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده بین دو تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: در این بازه اصفهان دمای شهر اصفهان در گرم‌ترین و خنک‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ترتیب ۲۸ و ۱۵ درجه سانتی‌گراد است.

سیدان افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت آینده خور و بیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میان دشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 355285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.