بیمارستان فاطمیه بادرود به دانشگاه علوم پزشکی کاشان واگذار شود

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها خواستار انتزاع بیمارستان فاطمیه بادرود از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به دانشگاه علوم پزشکی کاشان شد.

به گزارش ایمنا، حسین میرزاییان اظهار کرد: بخش امامزاده - بادرود جمعیتی قریب به ۳۰هزار نفر دارد که حضور چهار میلیون زائر و گردشگر هرساله جهت زیارت امامزاده آقا علی عباس به این شهر سفر می کنند.

وی گفت: این شهر از لحاظ موقعیت جغرافیایی در کنار جاده اتوبان تهران - اصفهان  قرار دارد. جاده ترانزیت تهران_ جنوب و درکنار خطوط راه آهن شمال و جنوب و فاصله ی طولانی این شهر تا مرکز استان اصفهان صد و ۳۰ کیلومتر و بعد مسافت تا شهرستان کاشان ۵۰کیلو متر است.

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات بیمارستان فاطمیه بادرود تاکید کرد:  نبود امکانات کافی و تجهیزات پزشکی و نبود پزشکان متخصص در این بیمارستان و بخش های آی سی یو و سی سی یو از دلایل ضرورت انتزاع بیمارستان فاطمیه بادرود از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کاشان است. این در حالی است که روسای هر دو دانشگاه علوم پزشکی (اصفهان و کاشان) موافق برا انجام این کار هستند.

میرزائیان از دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر  بهداشت در خواست کرد تا به خواسته های مردم شهر بادرود، خالد آباد و روستای بخش توجه جدی کنند که خدای نکرده در اتفاقات تصادفی در مسیر جاده های اتوبان_ترانزیت و راه آهن شرمنده مردم نشویم این در حالی است که کلیه مسولین شهرستان نطنز بر این امر انتزاع بیمارستان بادرود نظر موافق دارند.

میرزائیان به حادثه تصادف اخیر اتوبوس با تریلر نفت کش در نزدیکی شهر بادرود سخن گفت و افزود: مانند این تصادف ده ها تصادف دیگر در طول سال های اخیر در مسیر این اتوبان رخ می دهد که باید فکری جدی برای این موضوع کرد.

کد خبر 355278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.