حفظ حقوق کودکان وظیفه همه شهروندان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه حفظ حقوق کودکان وظیفه همه شهروندان است، گفت: برای ارتقاء فرهنگی و پرورش فکری کودکان باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» پیشاپیش ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک را به تمام کودکان ایران و جهان تبریک گفت و اظهارکرد: نهاد بین المللی یونیسف با ممیزی که انجام داده، اصفهان را به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب کرده و امیدواریم به زودی این شهر به عنوان پایتخت شهرهای دوستدار کودک در ایران معرفی شود.

وی افزود: شهر و شهروندان باید به کودک فرصت دیدن و زندگی آرام را بدهند، در واقع باید برای ارتقاء فرهنگی و پرورش فکری کودکان تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود.

شهردار اصفهان حفظ حقوق کودکان را وظیفه همه شهروندان دانست و  اظهار امیدواری کرد: با همت مردم، مناسبات اجتماعی، طراحی‌های شهری در راستای حضور کودکان و احترام به حقوق آنها باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به مناسبت روز جهانی کودک ویژه برنامه‌های متنوعی در شهر برگزار خواهد ;vد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه فردا در جلسه علنی شورای شهر گزارش عملکرد و فعالیت‌های یکساله شهرداری پس از گذشت یکسال از آغاز فعالیت مدیریت جدید شهری اصفهان ارایه می‌شود، افزود: در هفته جاری کنفرانس مطبوعاتی برگزار و به سؤالات خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در خصوص عملکرد شهرداری اصفهان طی یک سال گذشته پاسخ خواهم داد.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست مدیران سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور در اصفهان، اظهارکرد: در این نشست بر جلب مشارکت بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها و رفع موانع قانونی و همکاری شهرداری‌ها در معرفی سرمایه‌گذارانی که علاقه به سرمایه‌گذاری در اصفهان دارند، تاکید شد.

نوروزی به بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش و نوع کالاهای ارایه شده از تنوع بیشتری برخوردار بود، این موارد نشان می‌دهد امید به رونق ساخت و ساز، خرید و فروش و خروج از رکود بخش ساختمان افزایش یافته است.

کد خبر 355251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.