نکونام: قبل بازی فکر تیم ما ۱۲۰ دقیقه دویدن و تلاش بود

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سپاهان را آنالیز کرده‌ بودیم، به هرحال در پنالتی ها یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد اما قبل بازی فکر تیم ما ۱۲۰ دقیقه دوید و تلاش بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد نکونام پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در کنفرانس خبری گفت: سپاهان تحت کنترل ما بود، آنها را آنالیز کرده‌ بودیم و میدانستیم سپاهان از کناره‌ها خطرناک است و اگر از آنجا موفق نباشد رو به بازی مستقیم می‌آورد. حتی با گل زود هنگام سپاهان شیرازه تیم ما را از هم نپاشید، ما به فوتبال بازی کردن ادامه دادیم و همه از بازی خوب نساجی لذت بردند. ضمن اینکه تیمی که مستقیم بازی کند شرایط را برای تیم حریف سخت میکند.

وی درباره ضربات پنالتی اظهار کرد: برای پنالتی‌ها تمرین داشتیم، در پنالتی‌ بازیکن باید روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس داشته باشد ولی به هرحال یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد اما قبل بازی فکر تیم ما ۱۲۰ دقیقه دوید و تلاش بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: علاوه بر اینکه برای جام حذفی بازیکن کم داشتیم، دو بازیکن مصدوم تیم که برای این بازی در دسترس نبودند را هم به همراه تیم نیاودیم ضمن اینکه دیروز و امروز دو بازیکن را از لیست خارج کردیم. چند بازیکن مریض داشتیم که به اجبار نیمه دوم بازی به آنها بازی دادم. همانطور که مشاهده کردید مهاجمان تیم ما یعنی رحمان جعفری و عرفان معصومی دو بازیکن جوان بودند که بازی کردنشان به نوعی توفیق اجباری بود. 

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر درگیری لفظی که بین نیمکت دو تیم مدتی پیش آمد، توضیح داد: درگیری چند ثانیه‌ای بود که سرپرست تیم سپاهان صحبتی کرد و من گفتم صحبت نکنند که نهایتاً عذر خواهی کرد. صحبت و کاری به نیمکت حریف نداریم و اگر اعتراضی است باید به داور گفته شود. 

وی درباره قضات فغانی خاطر نشان کرد: فغانی یک سر و گردن از فوتبال ایران بالاتر است و به همین دلیل در جام جهانی و بازی‌های مهم بین المللی داوری کرده است. هجمه‌ای روی ایشان نیست و این بازی را با کنترل و شخصیتی که در زمین دارد خیلی راحت قضاوت کرد.

کد خبر 355229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.