امنیت یکی از مقوله‌های پیشرفت جامعه است

خوانسار- فرمانده انتظامی خوانسار گفت: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان و با بهره‌گیری از تمام توان عملیاتی کشفیات انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، ابراهیم توسلی در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی با بیان اینکه امسال هفته ناجا با شعار "پلیس مقتدر، امین مردم" نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: مجاهدت نیروهای انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در کشور با توجه به شرایط بحرانی امروز بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: با توجه به اهمیت امنیت در آموزه‌های دینی و انقلابی نیروی انتظامی در عرصه امنیت کشور و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

فرمانده انتظامی خوانسار با اشاره به این‌که پیشگیری از سرقت در اولویت فرماندهی انتظامی شهرستان است، افزود: با تلاش های صورت گرفته نیروی انتظامی خوانسار سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی گفت: در راستای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان با بهره‌گیری از تمام توان عملیاتی، کشفیات انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی افزایش چشم‌گیری داشته است.

توسلی تصریح کرد: وضعیت امنیتی شهرستان مطلوب است، اما تا رسیدن به نقطه هدف و مورد تقاضای مردم خوانسار از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مقوله‌های پیشرفت جامعه است، گفت: نیروی انتظامی تلاش فراوانی در فرهنگ‌سازی و آموزش به مردم در حوزه های مختلف داشته تا امنیت را بیش از پیش در سطح شهر فراهم کند البته در این راستا برای حضور بیشتر جوانان در مساجد و برگزاری برنامه های فرهنگی اقداماتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی خوانسار یادآور شد: فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار به صورت شبانه روزی از طریق تلفن‌های ۱۱۰، ۱۱۶ و ۱۹۷ آماده دریافت گزارشات مردمی، نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات است.

کد خبر 355210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.