افزایش ۴۳ درصدی دستگیری سارقان در تیران و کرون

تیران-فرمانده انتظامی تیران و کرون از افزایش ۴۳ درصدی دستگیری سارقان در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: با افزایش تیم‌های عملیاتی و مشارکت گزارشی مردم باندهای سرقت منازل و قطعات خودرو در تیران و کرون شناسایی و متلاشی شدند.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال در مقایسه مدت زمان مشابه سال قبل کشفیات سرقت منازل و اماکن خصوصی، اتومبیل و سایر سرقت‌ها به ترتیب ۱۰۰ درصد، ۲۸ درصد و ۵۷ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی تیران و کرون با اشاره به این که هوشیاری و رعایت اصول ایمنی برای پیشگیری از سرقت در این مناطق لازم است، تصریح کرد: نگهداری اموال ارزشی و دام باید با رعایت اصول ایمنی باشد که این موضوع در این منطقه کمتر مورد توجه است.

وی یادآور شد: مردم باید در نگهداری اموال و دارایی خود هوشیاری داشته باشند و زمینه‌های مساعد سرقت را با رعایت اصول ایمنی از بین ببرند.

سرهنگ صادقی با بیان این که در شرایط سخت اقتصادی انبارهای احتکار در این منطقه شناسایی شد، گفت: دو انبار لاستیک، یک انبار روغن خودرو و سه انبار مواد غذایی در این شهرستان شناسایی و پرونده‌های آنان تحویل مقامات دادگستری شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های امنیتی و نظارتی پلیس در تیران و کرون افزود: اجرای طرح‌های عملیاتی، آموزشی و فرهنگی در راستای تأمین امنیت و امیدبخشی به جامعه بوده و از ایجاد احساس ناامنی و ناامیدی جلوگیری شده است.

وی اضافه کرد: شایعه و اخبار کاذب امنیت و آرامش مردم را تهدید می‌کند که برای این موضوع هوشیاری مردم برای شناخت اخبار کاذب و شایعه و تشخیص آن از اخبار صحیح بسیار مهم است.

کد خبر 355209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.