بی اثر کردن تحریم ها؛ سیلی محکم نظام به امریکا بود

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: بی اثر کردن تحریم ها سیلی محکم نظام به امریکا بود و مقام معظم رهبری با بیانات خود و رمزگشایی از توطئه های دشمنان نشان دادند این ترفندها راه به جایی نمی برد به شرط آنکه مسئولان با برنامه ریزی و توجه به مبحث اقتصاد مقاومتی راه اثر گذاری تحریم ها را ببندد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع نخبگان شهرستان اظهار کرد: امروز بنا بر روایتی شهادت امام سجاد (ع) است، ایشان بعد از شهادت پدر بزرگوارشان وجدان هایی که خفته بود را با اسارتشان و حرکت به سوی کوفه و شام بیدار کردند و خطبه های این امام همام مبارزه با حکومت استبداد و دیکتاتور را رقم زد و حامل این پیام بود که در برابر حاکمان ظالم نباید سکوت کرد.

وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با بسیجیان در ورزشگاه ازادی افزود: این رزمایش عظیم در راستای ارایه خدمت رسانی بسیج به مردم نیازمند، در قالب هفت هزار و ۱۴ گروه خدمت رسان جهادی و در قالب ساخت و تکمیل هزار و ۹۷۳ پروژه بهداشتی، آموزشی، تولیدی، کشاورزی و فرهنگی صورت گرفت و نمایشی از توان بی بدیل سازمان بسیج مستضعفان بود.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: چند اتفاق در روزهای اخیر رخ داد که باعث به نمایش گذاشتن اقتدار ایران در منطقه بود و یکی از این اتفاقات برگزاری رزمایش بسیجیان در سراسر کشور بود که نقطه اوج ان در ورزشگاه ازادی با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری این قشر عظیم مردمی بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در این دیدار به چند نکته کلیدی و اساسی اشاره کردند، یکی از این نکته ها غافل نشدن از مثلث نجات کشور از مشکلات اقتصادی بود که ضلع اول آن توجه به عظمت ایران در تاریخ و غافل نشدن از ظرفیت بی بدیل است.

فرهنگ اضافه کرد: ضلع دوم این مثلث اقتدار نظام در عصر حاضر بود که زیر سلطه هیچ مستکبری از جمله انگلیس وامریکا نیست و ضلع سوم شکست ناپذیری ایران در طول ۴۰ سال اخیر است که دشمنان را به زانو درآورده است اما دشمن از تلاش خود را برای بر اندازی و ضربه به انقلاب کوتاه نخواهد آمد.

وی عنوان کرد:جهانیان شاهد هستند که روز به روز بر عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان اضافه می شود و این مسئله دشمنان را به هراس انداخته از این رو جنگ اقتصادی را علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداختند و در این مسیر از رسانه های مختلف خود نیز استفاده می کنند.

امام جمعه باغبادران با اشاره به جنگ های روانی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن در سدد است به جوان ایرانی بفهماند که نظام به بن بست رسیده است، اما جوانان بیدار هستند و اجازه نخواهند داد اینگونه حرکت ها تاثیری بر روی انها داشته باشند از این رو مقام معظم رهبری فرمودند موتور حرکت این نظام جوانان هستند.

 وی یاداور شد: بی اثر کردن تحریم ها سیلی محکم نظام به امریکا بود و مقام معظم رهبری  با بیانات خود و رمزگشایی از توطئه های دشمنان نشان دادند این ترفندها راه به جایی نمی برد به شرط آنکه مسئولان با برنامه ریزی وتوجه به مبحث اقتصاد مقاومتی راه اثر گذاری تحریم ها را ببندد.

فرهنگ با اشاره به بیانات صریح و شفاف مقام معظم رهبری به غرب گرایان داخل کشور، گفت: وقتی که ولایت و امام امت جان خود را در کف اخلاص گذاشته ومی فرمایند تا من هستم و جان در بدن دارم جلوی نفوذ غرب وغرب گرایان را می گیرم بدانید امت حزب الله نیز به تبیعت از ولی خود در برابر تمام دنیای غرب با اقتدار ایستاده است.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه نشان از بیداری ملت است، از این رو مسئولان غفلت زده نیز باید بیدار شوند، ادامه داد: پاسخ قاطع و سریع سپاه در حمله موشکی به مواضع داعش در جواب حمله تروریستس اهواز باردیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشاند و این مهم نشان از آن دارد، کسی که گوش به فرمان ولایت و رهبری باشد اجازه مانور دشمن و نفوذ در منطقه را نمی دهد از این رو دستگاه های دیگر خصوصا دستگاه دیپلماسی کشور  باید این مهم را سرلوحه امور قرار داده واجازه عرض اندام به دشمن را ندهند.

امام جمعه شهر باغبادران اضافه کرد: برجام چندین سال کشور را معطل کرد و می توان آن را خسارت محض دانست، امروز هم تلاش بسیار در تصویب FATF یک خیانت بزرگ به کشور به شمار می آید چراکه هدف دشمن به زنجیر کشیدن اقتدار نظام با این قانون بوده و مجلس نباید اجازه دهید پای دشمن به خطوط قرمز نظام باز شود.

وی عنوان کرد: صدور رای دادگاه لاهه به اتفاق آراء به نفع جمهوری اسلامی بود، هر چند امریکا به هیچ قانونی و حکمی پای بند نیست ولی این حقانیت جمهوری اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رساند که نکته ای مهم و حایز اهمیت است.

فرهنگ با اشاره به قاطعیت قوه قضاییه در اعلام حکم اعدام سه مفسد اقتصادی، افزود: روند قاطعانه مبارزه با مفسدان اقتصادی تا رسیدن به نتیجه مطلوب باید ادامه داشته باشد.

کد خبر 355184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.