مردم چشم به راه تدبیر مسئولان هستند

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: مردم از وضعیت نا به سامان اقتصادی که معیشت آنان را تحت تاثیر قرار داده، ناراضی هستند و انتظار اتخاذ تدابیر کارآمد را از مسئولان دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد و حسینه صدیقه طاهره(س) این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ملاک برتری افراد و سنجش اعمال آنان، تقوا و اخلاص در عمل است، اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های قرآنی، باید یکدیگر را امر به تقوا، انجام واجبات و ترک محرمات کنیم، زیرا تذکر دادن همواره با خیر و برکت همراه است.

وی با بیان اینکه بهترین زمان برای کسب ملکه تقوا دوران جوانی است، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، زمینه رشد و شکوفایی معنوی افراد فراهم و با تولید آثار مختلف مذهبی، امکان بهره‌مندی از تعالیم اسلامی ایجاد شده است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فعالیت گسترده هیئت های مذهبی این شهرستان در ایام عزاداری امام حسین(ع)، خاطرنشان کرد: عزاداری به دور از خرافات و مبتنی بر آموزه‌های دینی و به روش سنتی، از مهمترین ویژگی‌های عزاداری هیئت های مذهبی شهرستان شهرضا است که این روش، باید حفظ شود.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه در حال حاضر مردم از اوضاع نا به سامان اقتصادی ناراضی هستند، اظهار کرد: اقشار و اصناف مختلف مردم چشم انتظار اجرای تدابیر کارامدی برای اصلاح این وضعیت هستند.

وی افزود: لازم است با کسانی که با احتکار کالا و ارزاق عمومی، قصد اخلال در نظام اقتصادی و سوء‌ استفاده از نیاز مردم را دارند، قاطعانه برخورد شود. 

امام جمعه شهرضا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: می‌توان با استفاده از توانایی و تخصص نیروهای تحصیل‌کرده و کاردان داخلی، بر مشکلات موجود غلبه کرد.

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی، تصریح کرد: اسراییل و آمریکا به عنوان بزرگترین دشمنان مردم ایران و انقلاب اسلامی، با همه توان قصد مقابله با نظام اسلامی را دارند. 

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی قصد دارند با سیاه‌نمایی اوضاع و بیان سخنان سخیف چهره انقلاب اسلامی را مخدوش کنند، اما مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی می‌دانند که باید با ناکام گذاشتن آخرین حربه دشمن یعنی تحریم اقتصادی، مشت محکمی بر دهان آمریکا و مستکبران بزنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه دشمنان به اقتدار جمهوری اسلامی واقف هستند و برای همین قصد مقابله با آن را دارند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی دست غارتگر آمریکا و متحدانش را از منابع کشور و منطقه کوتاه کرد و باعث عظمت و اقتدار ملت ایران شد، پس از آن سایر مستضعفان جهان نیز که تحت ستم بودند تصمیم گرفتند به دوران ستم مستکبران پایان دهند.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: تجربه دوران دفاع مقدس نشان داد، با ایمان، حفظ روحیات انقلابی، ایثار و تلاش شبانه‌روزی، می‌توان بر همه مشکلات غلبه کرد.

کد خبر 355171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.