لک: من برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: گیتی‌پسند تیمی است که باید همه ارکان کنار هم باشند تا به قهرمانی برسد، اما کسانی به دنبال شیطنت هستند؛ من در تمرینات با بازیکنان صحبت می‌کنم و این من هستم که برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک بعد از پیروزی تیمش برابر اهورا بهبهان اظهار کرد: می‌دانستیم حریف خوب دفاع می‌کند، چشم به ضد حملات دارد که به همین دلیل نیاز داشتیم از اول بازی پرس کنیم و جابجایی سریع داشته باشیم.

وی افزود: آگاهی داشتیم که اگر ۲ یا ۳ گل بزنیم اهورا تغییر سیستم می‌دهد، این کار ما را سخت‌تر کرد ولی موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد شد. بعد از شکست در ساری به ریکاوری فنی نیاز داشتیم، اهورا نیز خیلی خوب و جنگنده بازی کرد و به این سه امتیاز برای ما حساسیت زیادی داشت.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند که در نیمه دوم از سید حسین حسینی درون دروازه تیم خود استفاده کرد در خصوص این تصمیم تصریح کرد: حسینی گلر با کیفیتی است، در بازی اول لیگ امسال هم خوب کار کرد؛ امروز از همه ظرفیت تیم استفاده کردم و این اتفاق زمانی می‌افتد که گل‌های زیادی زده باشیم.

لک با اشاره به استفاده از سیستم پاورپلی در پایان بازی خاطرنشان کرد: برخی موارد فنی و تاکتیکی باید در بازی نیز اجرا شود تا در بازی‌های سخت به کمک ما بیاید، می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم اما در ابتدای کار بچه‌ها بی‌دقتی کردند و بعد بازی را در دست گرفتند.

وی در با اشاره به عملکرد مهدی جاوید، گفت: وقتی یک بازیکن ضربه‌های زیادی می‌زند این اتفاق طبیعی است و ممکن است چند ضربه گل نشود و برای بازیکنانی که به دنبال گلزنی هستند این اتفاقات می‌افتد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در مورد شایعات جذب وحید شمسایی و جدا شدن مهدی جاوید از این تیم تاکید کرد: این‌ حرف‌ها شایعه است، من هم این‌ها را شنیدم اما نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید، شاید دوستان اطراف شمسایی این صحبت ها را می کنند و شاد هم کار خبرنگاران پایگاه فوتسال باشد. گیتی‌پسند تغییرات زیادی دارد، از ابتدا در صدر جدول بوده است و بعضی‌ها گیتی‌پسند و من را دوست ندارند که دلیل بیان حرف‌های حاشیه‌ای است.

لک ادامه داد: گیتی‌پسند تیمی است که باید همه ارکان کنار هم باشند تا به قهرمانی برسد، اما کسانی به دنبال شیطنت هستند؛ من در تمرینات با بازیکنان صحبت می‌کنم و این من هستم که برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنم.

کد خبر 355167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.