قفل ترافیک را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باز کنیم

بهترین راهکار برای کاهش ترافیک سطح شهر و آلودگی، استفاده هر چه بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی و کمتر استفاده کردن از خودروهای شخصی است، پس بیایید قفل ترافیک را باز کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- پنج شنبه ساعت ۱۹ – با توجه به تعطیل بودن مطب پزشکان در روزهای پنجشنبه، خیابان شمس‌آبادی در این ساعات ترافیک آرامی دارد و خبری از پارک دوبل خودروها نیست.

بر اساس این گزارش، میدان ۲۵ آبان تا میدان شهدا رفت و آمد خودروها روان است، اما در خیابان کاوه مقابل پایانه مسافربری قفل ترافیک را شاهد هستیم، مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران از خودرو اشباع شده و رفت وآمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

اوضاع ترافیک در اتوبان شهید صیاد شیرازی نیز تعریف چندانی ندارد، مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی(ره) درگیر رفت و آمد زیاد است، در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد.

حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهیدخرازی ترافیک بسیار سنگین است و هر لحظه به ترافیک خودروها افزوده می‌شود، البته در افزایش ترافیک این اتوبان تغییر ناگهانی مسیر خودروها بسیار تاثیرگذار است.

در مجموعه پل های غدیر و شمال پل ابوذر حدفاصل پل ابوذر تا میدان انقلاب تردد خودروها به خوبی انجام می‌شود، مسیر بین پل ابوذر تا پل فلزی نیز آمد و شد خودروها متعادل است.

خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

بهترین راهکار برای کاهش ترافیک سطح شهر و آلودگی هوا، استفاده هر چه بیشتر از وسایل حمل ونقل عمومی و کمتر استفاده کردن از خودروهای شخصی است، پس بیایید قفل ترافیک را باز کنیم.

کد خبر 355152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.