تنوع نماهای شهری اصفهان حاصل ارتباط صنعت و دانشگاه است

عضو هیئت رییسه خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: ارتباطی که بین دانشگاه و صنعت ایجاد شده است در شناسایی نیازهای بازار و تولید بر مبنای آن موثر بوده و تنوع در نماهای شهری اصفهان نیز حاصل همین ارتباط است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا چینی عصر امروز( چهارشنبه) در مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان، اظهارکرد: امروزه در شهر اصفهان شاهد تنوع بسیار در رنگ نماها هستیم در حالیکه تا ۱۰ سال گذشته در این استان فقط آجر نماهای زرد رنگ به چشم می خورد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ساختمان در اصفهان، گفت: در این نمایشگاه محصولاتی به نمایش گذاشته شده که نه تنها مبحث ۱۹ انرژی برای آنها رعایت شده بلکه به مباحث زیبا شناسی و نماهای شهری نیز توجه شده است.

چینی با بیان اینکه توسعه صنعت ساختمان در رونق اقصادی موثر است، اظهارکرد: با وجود رکود اقتصادی که در کشور وجود دارد اما از نمایشگاه‌های صنعت ساختمانی استقبال خوبی شده و متراژ بالای نمایشگاه امسال اصفهان نیز نشان دهنده استقبال واحدهای فعال در این حوزه است.

عضو هیئت رییسه خانه صنعت معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه در صادرات صنعت ساختمان اقدامات خوبی شده است، افزود: اکنون محصولاتی که در حوزه ساختمان در کشور و استان اصفهان تولید می شود، قابلیت صادرات به تمام نقاط جهان را دارد.

کد خبر 355089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.