صنعت ساختمان بیشترین سهم از تولید ناخالص ملی را دارد

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: بیشترین سهم از تولید ناخالص ملی در اختیار صنعت بزرگ ساختمان و زیرشاخه های آن قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نایب‌زاده عصر امروز(چهارشنبه) در آیین افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان اظهارکرد: این جایگاه مهم در کنار رشد روز افزون دانش، فناوری و تکنولوژی های نوین نشانگر جایگاه مضاعف این صنعت بزرگ به ویژه در عرصه اقتصاد کشور است.

وی افزود: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در حالی برگزار می‌شود که صنعت ساختمان ایران طی سال‌های اخیر نیازمند ارائه برنامه جامع به منظور خروج از رکود بوده است.

نایب زاده در مورد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان در اصفهان توضیح داد و افزود: این نمایشگاه با حضور ۱۵۰ شرکت از ۱۰ استان کشور از جمله استان های اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، چهار محال و بختیاری برگزار شده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه جامع صنعت ساختمان شرایطی فراهم می‌کند تا فعالان عرصه‌های مرتبط با صنعت ساختمان به معرفی محصولات و تولیدات خود در فضایی بالغ بر ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع بپردازند.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان نمایندگانی از کشورهای چین و ترکیه حضور دارند تا بازار مسکن ایران و توانمندی شرکت های ایرانی برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی را محک بزنند، افزود: نمایشگاه امسال بخش‌های مختلفی را در خود جای داده که هر یک مخاطبان و علاقمندان خاصی خواهد داشت.

وی با اشاره به بخشهای مختلف بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت ساختمان، تصریح کرد: نمایشگاه در بخش‌های تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، سبک‌سازی و مقاوم سازی ساختمان، تولیدات و محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، نما و پوشش‌های خارجی ساختمان همچنین مصالح اولیه ساختمان دایر شده است.

نایب زاده گفت: در این نمایشگاه همچنین تشکل‌ها، انجمن‌ها، اصناف و نشریات مرتبط با حوزه ساختمانی حضور دارند که در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و شهرک‌های علمی تحقیقاتی غنای ویژه‌ای به نمایشگاه می‌بخشد.

وی ابراز امیدواری کرد با تغییر فیزیکی مکان نمایشگاه، دوره بعدی برگزاری نمایشگاه در وسعت بیشتر و با کیفیت بهتری و تحت عنوان نمایشگاه جامع مسکن برگزار شود تا نیاز بازار هدف را در یک نمایشگاه مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش ایمنا، بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اصفهان ۱۱ تا ۱۴ مهرماه امسال و طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ در حال برگزاری است.

کد خبر 355077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.