۱۷۰ میلیارد ریال به پروژه فاضلاب تیران تخصیص یافت

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی امسال به اجرای پروژه فاضلاب تیران تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مجید حججی در آیین تکریم و معارفه مدیر آب و فاضلاب شهری، شهرستان تیران و کرون اظهارکرد: پروژه فاضلاب شهر تیران یکی از طرح های مشارکتی دولتی، بخش خصوصی و مردمی برای جمع آوری فاضلاب و تصفیه آن است.

وی افزود: ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی امسال به اجرای پروژه فاضلاب تیران تخصیص یافت که این اعتبار به رونق و سرعت پروژه افزوده و بر اساس پیش بینی ها، شبکه فاضلاب این شهر تا پایان امسال و اوایل سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشکلات پیش روی اجرای این طرح، تصریح کرد: رفع این مشکلات مانع از سرعت اجرای پروژه شد که نظارت و همکاری آب و فاضلاب در اجرای آن ضروری است.

وی به مشکلات آب در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات آبرسانی و تامین آب مورد توسط شرکت آب و فاضلاب محقق شدنی نیست و نیاز به مشارکت بین دستگاه های اداری و عموم مردم برای حل این مشکل  یعنی عدم وجود آب می باشد.

حججی مدیریت صحیح منابع آبی در این منطقه را مانع از بروز مشکل برای مردم و عدم ایجاد تنش اجتماعی دانست و تصریح کرد: آب شرب و کشاورزی با وجود محدودیت منابع تامین شد و در سه مرحله آب برای حفظ درختان در باغات توزیع شد.

وی مدیریت مصرف منابع آبی را مهم خواند و اضافه کرد: برای مدیریت منابع آب نیاز به تغییر الگوهای کشاورزی، روش های سبک زندگی و بهره برداری در صنعت و تولید است که بهر گیری از پساب فاضلاب نمونه ای در این خصوص می باشد.

کد خبر 355069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.