۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
قفل ترافیک در ورودی شمال شهر

ورودی شمال شهر از سمت سه‌راه ملک شهر به طرف پل چمران ترافیک سنگینی دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت20 – قفل ترافیک در چهارراه هشت‌بهشت و خیابان هشت‌بهشت غربی به دلیل توقف دوبل خودروها که بیشتر برای مراجعه شهروندان به ساختمان پزشکان آمده‌اند، مشاهده می‌شود.

بر اساس این گزارش، تمام مسیرهای منتهی به میدان‌آزادی از جمله بلوار دانشگاه، خیابان سعادت آباد، خیابان هزارجریب و خیابان چهارباغ بالا در این دقایق شلوغ و تردد خودروها با سختی انجام می‌شود.

 در خروجی میدان امام علی(ع) به سمت خیابان هاتف به خصوص در محدوده کوچه مشیر شاهد کندی ترددها هستیم، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه هشت‌بهشت تا خیابان بلال نیز پرتردد است.

تردد خودروها در مسیر میدان قدس به سمت ابتدای خیابان مدرس و خیابان علامه‌مجلسی به سختی صورت می‌گیرد، این در حالی است که در خیابان آمادگاه مشکل خاصی دیده نمی‌شود.

ورودی شمال شهر از سمت سه‌راه ملک شهر به طرف پل چمران ترافیک سنگینی دارد، اما خوشبختانه اتوبان‌های شهیدردانی‌پور، شهیدآقابابایی، شهیداردستانی و شهیدکشوری در این لحظات وضعیت خوبی دارد.

مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی ترافیک زیادی دارد که به رانندگان توصیه می‌شود هنگام رانندگی به خصوص در بزرگراه‌ها فاصله ایمنی را رعایت کنند.

محور شرق به غرب خیابان مطهری به سمت شمال پل ابوذر بسیار شلوغ است، در این لحظات مسیر غرب به شرق خیابان جی حدفاصل میدان‌احمدآباد تا تقاطع همدانیان نیز ترافیک سرسام‌آوری دارد.

با توجه به شلوغی بیش از حد خیابان‌های شهر، به شهروندان توصیه می‌شود در ساعات پیک ترافیک از منزل خارج نشوند و تا حد امکان سفرهای درون شهری خود را با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی انجام دهند.

کد خبر 355054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.