ترافیک سنگین خیابان‌های مرکزی شهر در سه‌شنبه‌ بدون خودرو

در حالی که انتظار می رود در سه شنبه‎های بدون خودرو شهروندان برای انجام سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند، اما ترافیک سنگین باز هم گلوی خیابان‌های مرکزی شهر را می فشارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌سه‌شنبه ساعت ۱۹- در خیابان‌های مرکزی شهر همچون میدان امام حسین(ع)، آمادگاه، باغ گلدسته و شمس آبادی ترافیک سرسامآوری وجود دارد.

بر اساس این گزارش، هم اکنون در ورودی خیابان سعادت آباد به دلیل توقف خودروها در ایستگاه تاکسی، ترافیک سنگینی مشاهده می‌شود، اما مسیر حاشیه رودخانه زاینده‌رود تردد خودروها بدون مشکل در جریان است، سرعت حرکت خودروها در خیابان توحید آرام است.

در خیابان عبدالرزاق و خیابان ولی عصر، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است. همچنین در ورودی خیابان جی توقف خودروها در ایستگاه اتوبوس، موجب شده تا اتوبوس‌های درون شهری وسط خیابان، مسافران خود را پیاده کنند و همین امر، ترافیک این محور را تشدید کرده است.

بزرگراه شهید خرازی به سمت صمدیه درگیر حجم زیادی از رفت و آمدهای خودرویی است، در میادین بزرگمهر، آزادی و جمهوری اسلامی نیز رفت وآمد فشرده‌ای مشاهده می‌شود.

جنوب سی و سه پل تا پل‌فردوسی حجم تردد زیادی دارد، همچنین در خیابان‌های کمال‌ اسماعیل، شهید مطهری، شیخ‌ صدوق شمالی و محورهای مرتبط با آن ترافیک سنگین است.

در حالی که انتظار می رود در سه شنبههای بدون خودرو شهروندان برای انجام سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده کنند، اما ترافیک سنگین باز هم گلوی خیابان‌های مرکزی شهر را می فشارد.

طول مسیر خیابان هاتف از میدان امام علی(ع) تا چهارراه شکرشکن شلوغ است، در مسیر غرب به شرق خیابان مسجدسید حدفاصل خیابان پنج‌رمضان تا چهارراه‌تختی نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

تردد خودروها در مسیر غرب به شرق بلوار ملت و بلوار آیینه‌خانه به کندی صورت می‌گیرد، اما در سایر معابر شهر رفت و آمد روان است.

کد خبر 354970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.