میز خدمت به صورت هدفمند دنبال می شود

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص میز خدمت به شهروندان، پیگیر هستیم تا به صورت مناسب این خدمت را نهادینه و هدفمند دنبال کنیم تا خدمات شهرسازی و ارائه آن به مردم راحت‌تر انجام پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد حسینی نیا در بازدید از شهرداری منطقه هشت اصفهان اظهارکرد: منطقه هشت یکی از پر جمعیت ترین مناطق شهرداری اصفهان به شمار می رود و این یک فرصت  است که باید به آن نگاه ویژه‌ای داشت.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان ادامه داد: نگاه معاونت به امور شهرسازی در مناطق ۱۵ گانه نگاه اجرایی است، بنابراین حضور در مناطق ورصد کردن امور از نزدیک و ارتباط مطلوب تر در خصوص خدمت رسانی به شهروندان در راستای شفاف سازی و تسهیل در امور است.

حسینی نیا تصریح کرد: در ارتباط با تحقق شهرسازی الکترونیک تا حد مطلوب فاصله داریم که امیدواریم تا پایان سال جاری بخش زیادی از آن اجرایی و مردم راحت تر و سریع تر به خدمات دست یابند.

وی اظهار کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص میز خدمت به شهروندان، پیگیر هستیم تا به صورت مناسب این خدمت را نهادینه و هدفمند دنبال کنیم تا خدمات شهرسازی و ارائه آن به مردم راحت‌تر انجام پذیرد.

حسینی نیا افزود: در بخش توسعه شهری نیز با توجه به اراضی گسترده ویژه به خصوص پرتمان و اراضی کشاورزی و باغات داخل محدوده منطقه هشت حسب بررسی کمیسیون ماده پنج مصوب ۱۳۹۴ موضوع تعیین تکلیف این اراضی و تهیه طرح منطبق با مصوبه مذکور و اخذ تاییدات مراجع ذی صلاح قانونی در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 354958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.