راه اندازی پاتوق " پیران سحرخیز " در بوستان ایثارگران

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: پاتوق " پیران سحرخیز " در بوستان ایثارگران و در مجاورت خانه هنرمندان با همکاری و مشارکت اداره سلامت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان راه اندازی می‌شود.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالمندان گنجینه افتخارات و تجارب شهر هستند، بنابراین باید بستر لازم را برای سلامت جسم و روح آنها در شهر فراهم کرد.

وی جمعیت اصفهان را نسبت به دیگر شهرهای کشور جمعیت نسبتاً سالمندی دانست و افزود: میانگین سنی ایرانیان در یکی ، دو دهه آینده بدون شک بالاتر خواهد رفت و این بدین معنی است که ما شهروندان و شهرهای پیرتری خواهیم داشت، بنابراین باید نیازهای آن زمان را امروز در نظر بگیریم و کارشناسی شده  برای رفاه و آسایش جسمی و روحی سالمندان در حوزه های مختلف شهری برنامه‌ریزی کنیم.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از مناسب‌سازی، نصب تابلوهای حاوی پیام‌های سلامت‌محور برای سالمندان، چیدمان نیمکت‌های پارکی، اصلاح معابر و گذرهای پارک ایثارگران خبر داد و گفت: قرار است تحت عنوان " پاتوق پیران سحر خیز" در بوستان ایثارگران و در مجاورت خانه هنرمندان با رنگ آمیزی مناسب، نصب تجهیزات پارکی و وسایل ورزشی حرکت درمانی برای نرمش و ورزش صبحگاهی و عصرگاهی سالمندان و همچنین ایجاد زیرساخت های لازم برای سرگرمی و بازی آنان، فضایی همخوان با نیازهای بانوان و آقایان سالمند ایجاد کنیم.

برکت خاطرنشان کرد: این طرح به مناسبت ایام دهه مبارک فجر در بهمن ماه امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 354926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.