استقبال بی نظیر از مسابقات والیبال بانوان محلات اصفهان

رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با برگزاری مسابقات والیبال بانوان محلات شهر اصفهان شور و نشاط اجتماعی را برای اوقات فراغت بانوان مهیا کردیم.

محسن رویگری در گفت‌وگو با ایمنا، درخصوص برگزاری مسابقات والیبال بانوان محلات شهر اصفهان اظهار کرد: دومین دوره مسابقات والیبال بانوان بالای ۲۰ سال در حال برگزاری است که ثبت نام آن از ۱۷ الی ۲۲ شهریور ماه به مدت یک هفته و از تمام محلات اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: این مسابقات از تاریخ سوم مهرماه در مجموعه ورزشی امام خمینی در منطقه ۱۴ آغاز و در روزهای یکشنبه و پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۸ برگزار می شود. در این دوره ۵۳ تیم ۱۶ نفره از محلات پانزده گانه شهر اصفهان حضور دارند که با حضور ۸۴۸ ورزشکار توانستیم آمار بسیاری خوبی را در این مسابقات ثبت کنیم.

رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: استقبال از مسابقات بسیار خوب بوده، تیم ها را به ۱۶ گروه تقسیم کردیم و روزانه ۱۳ مسابقه برگزار می شود. دوره مقدماتی مسابقات تا ۱۵ مهرماه ادامه خواهد داشت، بعد از آن از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند و در نیمه اول آذرماه این مسابقات به پایان می رسد.

رویگری در خصوص هدف برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری مسابقات والیبال بانوان محلات شهر اصفهان این است که شور و نشاط اجتماعی را برای اوقات فراغت بانوان مهیا کردیم. استقبال بسیار خوب بانوان اصفهانی از این مسابقات و بازخورد بسیار عالی که از دوره قبلی داشتیم به ما کمک می کند تا در سالهای آینده این روند را با قدرت و کیفیت بیشتری ادامه بدهیم.

وی افزود: یکی دیگر از اهداف ما این است که بتوانیم مادرانی سالم تحویل جامعه دهیم تا این افراد نیز فرزندانی سالم و ورزشکار تربیت کنند. ورزش در جلوگیری از بروز انواع بیماری های جسمی و روحی موثر است ولی باید ورزش کردن در جامعه به یک عادت و فرهنگ تبدیل شود.

رییس ورزش محلات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این مسابقات پایان کار ما نخواهد بود، برنامه های بسیاری در آینده برگزار می کنیم و سعی داریم تمام افراد جامعه و قشرهای مختلف را در رده های سنی متفاوت درگیر این برنامه ها کنیم تا به اهداف خودمان که داشتن شهری پرنشاط و سالم است برسیم.

رویگری گفت: در آینده مسابقات فوتبال خاکی توسط شورای ورزشی محلات در محلات شهر اصفهان برگزار می شود که هم اکنون ثبت نام این دوره شروع شده و از نیمه دوم مهرماه مسابقات آغاز می شود. در دوره های قبلی استقبال بسیار خوبی از بازی های فوتبال خاکی شد که امیدواریم امسال بتوانیم با کیفیت بیشتری این مسابقات را برگزار کنیم.

کد خبر 354907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.