مراقب آینه بغل خودروها باشید

برخی از رانندگان به استفاده از آینه بغل عادت ندارند این در حالی است که وجود و استفاده به‌جا از آینه‌ها باعث تشخیص بهترین موقعیت برای گردش به چپ یا راست می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت 19– هر دو مسیر رفت و برگشت خیابان کمال اسماعیل به ویژه حدفاصل تقاطع پاسداران تا میدان انقلاب حجم تردد خودروها رو به افزایش است.

بر اساس این گزارش، شمال به جنوب خیابان لاله به سمت میدان قدس و به دنبال آن در خیابان علامه مجلسی به سمت چهارراه ابن سینا ترافیک نسبتاً سنگینی دارد.

خیابان چهارباغ بالا و بلوار آیینه خانه منتهی به جنوب سی و سه پل ترافیک سرسام‌آوری دارد، در این لحظات تمامی بزرگراه‌های شهر ترافیک سنگین دارد و رفت و آمد خودروها در آنها با کندی در جریان است.

مسیر غرب به شرق پل روگذر خیابان امام خمینی درگیر رفت و آمد زیاد است، اما در خیابان فرایبورگ رفت و آمد خوبی مشاهده می‌شود.

در محور غرب به شرق بلوارکشاورز نیز تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد نیز ترافیک سنگین است.

خیابان کاوه مسیر منتهی به خیابان بهارستان بار ترافیکی بسیار سنگین و مسیر حرکت به سمت پل چمران به دلیل پارک دوبل خودروها پر حجم است.

بعضی از رانندگان استفاده از آینه بغل عادت ندارند این در حالی است که وجود و استفاده به‌جا از آینه‌ها باعث تشخیص بهترین موقعیت برای گردش به چپ یا راست می‌شود؛ گاهی انحراف ناگهانی برخی از رانندگان برای رفتن به ورودی یا خروجی بزرگراه‌ها به دلیل استفاده نکردن از این آینه‌های به ظاهر کوچک باشد؛ بنابراین بهتر است رانندگان به جای رانندگی بی نظم، به استفاده درست از وسایل تعبیه شده در خودرو توجه کنند.

در میدان امام علی(ع) ابتدای خیابان عبدالرزاق رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود، جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی صورت می‌گیرد.

کد خبر 354873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.