یکپارچه‌سازی سامانه‌های مالی و شهرسازی شهرداری اصفهان اجرایی می‌شود

در بیست و یکمین جلسه کارگروه ارتقاء درآمد شهرداری با کلیات طرح یکپارچه‌سازی سامانه‌های مالی و شهرسازی شهرداری اصفهان موافقت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری اصفهان، بیست و یکمین جلسه کارگروه ارتقاء درآمد شهرداری با حضور معاونان مالی، اقتصادی و برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان به همراه مدیرکل بازرسی، مشاوران شهر و مدیران ارشد حوزه‌های مالی، درآمد، شهرسازی، هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها و فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در محل تالار شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر درباره پیشنهاد اجرایی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور یکپارچه‌سازی سامانه‌های شهرسازی و مالی شهرداری اصفهان با کلیات این پیشنهاد موافقت و مقرر شد حوزه‌های مرتبط ظرف مدت یک هفته نظرات خود را جهت اصلاح و تصویب نهایی اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، سازمان فاوا شهرداری اصفهان با سازماندهی مجدد حوزه معاونت نرم افزار و حرکت به سمت چابک‌سازی با استفاده از توانمندی‌های داخلی که در ماه های اخیر روی آن تمرکز شده، در صدد است تا حتی‌الامکان ظرف مدت یکسال این طرح را در شهرداری اصفهان عملیاتی کند.

به گزارش ایمنا، با اجرای عملیات یکپارچه‌سازی سامانه‌های معاونت‌های مالی و شهرسازی، ارتباط سیستم‌های مورد نیاز شهرداری در این حوزه‌ها به صورت به هنگام برقرار شده و ضمن افزایش بهره‌وری و سرعت خدمات‌رسانی با بهره‌گیری از تجمیع اطلاعات از سوء استفاده‌های احتمالی در این حوزه‌ها پیشگیری به عمل خواهد آمد.

کد خبر 354872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.