اختصاص اتوبوس آرامش برای استراحت آتش‌نشانان

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز از اختصاص دو دستگاه اتوبوس ویژه آتش‌نشانان برای استراحت و آماده‌سازی در زمان اجرای عملیات خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجتبی زوربخش با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح آرامش آتش‌نشانان در زمان اجرای عملیات است، اظهار کرد: در زمان اجرای عملیات آتش‌نشانی به دلیل کمبود فضا معمولاً بخشی از خیابان یا کوچه به محلی برای استراحت و آماده‌سازی مأموران آتش‌نشان تبدیل می‌شود که به لحاظ ایمنی مناسب نیست.

وی افزود: برای راحتی و آرامش نیروهای آتش‌نشانی، دو دستگاه اتوبوس با هماهنگی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بازسازی و آماده‌سازی است تا امکانات لازم برای استراحت و آماده‌سازی آتش‌نشانان در زمان اجرای عملیات در آن مهیا شود.

زوربخش با بیان اینکه دو دستگاه اتوبوس پس از آماده‌سازی و تست اولیه به سازمان‌آتش‌نشانی واگذار می‌شود، خاطرنشان کرد: مطالعات مشترک مسیر ایمن و سریع ویژه خودروهای آتش‌نشانی و استقرار و راه‌اندازی موج سبز در زمان عملیات‌های مهم و حساس آتش‌نشانی از برنامه مهم معاونت حمل و نقل در راستای توجه به ایمنی و سلامت شهروندان است که با همکاری سازمان آتش‌نشان و خدمات ایمنی شهرداری در سال جاری اجرایی می‌شود.

کد خبر 354852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.