دست موساد و منافقان خالی است

یک تحلیگر روابط بین الملل گفت: نتانیاهو هرسال درسازمان ملل دروغی را مطرح می کند و این مسأله ضعف موساد را نشان می دهد که خوراک اطلاعاتی خود را از منافقین دریافت می کند.

محمود دهقان در تحلیل ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رابطه با برنامه هسته ای ایران به خبرنگار ایمنا گفت: نتانیاهو امسال نیز در سخنرانی خود در سازمان ملل از برنامه هسته ای مخفی ایران در روستای تور قوز آباد خبر داد و البته این روستا راجهانی کرد.

دهقان افزود: وی هر سال و هر بار که به سازمان ملل آمده، گفته است که فاصله ایران تا تولید بمب اتم ۶تا ۸ ماه است و یا اینکه ایران دارای موشک‌های اتمی و سلاح‌های هسته ای بوده و قصد دارد که بااین سلاح‌ها به جنگ اسراییل، تهدید خاورمیانه یا نا امن کردن منطقه و جهان برود.

محمود دهقان خاطر نشان کرد: اسراییل همیشه با مواضع ضدایرانی خود بیشترشبیه چوپان دروغگو است؛ چون دروغهایش ثابت شده وجهان وی را باعنوان و چهره چوپان دروغگو می شناسد.

این تحلیگرمسائل بین المللی افزود: اسراییل خود بزرگترین تولید کننده سلاح های هسته ای و دارای بمب اتمی است، چرا راجع به این زراد خانه های هسته ای حرفی نمی زند و عضو پیمان نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای نمی‌شود؟

دهقان گفت: به هر حال جهان نتانیاهو را به ریشخند گرفت؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مدعی است موساد، سازمان اطلاعاتی آن جهان را زیرنظر داشته و بسیاری از اطلاعات کشورهای دیگر را می داند، ۶ماه پیش هم اظهار کرد که ایران در حال ساختن موشک بوده و برای این ادعای خود هم طیف گسترده ای از اطلاعات ظاهرا محرمانه را در زونکن هایی جمع و به نمایش گذاشت، اما بعد از این شوی نمایشی، هیچ کس به این اطلاعات استناد وتوجه نکرد.

این استاد بازنشسته دانشگاه تهران یاد آورشد: در نشست امسال مجمع عمومی طرح داستان تورقوزآباد خیلی خنده دار بود تا جایی که همه جهانیان و حتی دوست ومتحد دیرینه رژیم صهیونیستی یعنی آمریکا هم به او خندیدند چون از تورقوزآباد قبلا بازدید شده بود.

دهقان با بیان اینکه اطلاعات اشتباه وناقص دستگاه امنیتی موساد بیانگر این موضوع است که صحت اخبار و اطلاعات  وی زیر سوال است، گفت: سازمان موساد نخست وزیر این رژیم را سر کار گذاشته است تا درسازمان ملل حرف‌های ابلهانه و احمقانه بگوید و باعث آبروریزی و بی حیثیتی شود، معلوم است که اخبار ضد و نقیض را منافقین به آنها می دهند، در واقع منافقین نیز با دادن این اطلاعات غلط موساد و نتانیاهو را می دوشند واین  موضوع حاکی از این است که دستان منافقین هم خالی از اطلاعات است.

کد خبر 354825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.