۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
نا امیدی صادقی از لیگ امسال

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: با توجه به تیم‌های حاضر در جلسه هماهنگی مسابقات لیگ برتر امسال و همچنین شرایط اقتصادی موجود، مسابقات امسال امیدوارکننده نیست.

فریبا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد شرایط تیمش برای حضور در لیگ برتر امسال، اظهار کرد: با توجه به اعلام فدراسیون والیبال، ۱۵ مهرماه زمان قرعه‌کشی مسابقات انجام می شود و قرار است از هفته دوم آبان‌ماه استارت مسابقات زده شود مگر اینکه در جلسه قرعه‌کشی تصمیم دیگری اتخاذ شود.

وی ادامه داد: حدود یک ماه است تمریناتمان را با همان نفرات سال گذشته شروع و تا الان هم ترکیب بازیکنان را حفظ کرده‌ایم و هنوز کسی از تیم جدا نشده است.

صادقی در مورد جذب بازیکن جدید برای فصل پیش‌رو، افزود: فکر نمی‌کنم بازیکن جدیدی به تیم اضافه کنیم با توجه به اینکه سیاست باشگاه بیشتر بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان است امکان اضافه کردن فرد جدیدی نیست. در مورد قرارداد بازیکنان با باشگاه صحبت‌های لازم صورت گرفته اما هنوز قراردادها به ثبت نرسیده است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن در مورد پیش‌بینی خود از لیگ برتر امسال، تصریح کرد: از تیم‌های حاضر در جلسه هماهنگی لیگ تنها سه تیم ذوب آهن، پیکان و سالوت تیم‌های فصل گذشته لیگ برتر بودند و سایر تیم‌ها از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده‌اند، با توجه به شرایط اقتصادی به وجود آمده در کشور، فکر نمی‌کنم مسابقات لیگ امسال خیلی امیدوارکننده باشد مگر اینکه فدراسیون مسابقات را به شیوه دیگری برگزار کند.

کد خبر 354824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.