رانندگان اجازه ندهند که مردم بی گناه قربانی شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خواستار برخورد و واکنش جامعه رانندگان استان اصفهان به اتفاقات اخیر شد و افزود: رانندگان اجازه ندهند که مردم بی گناه قربانی تسویه حساب‌های افرادی شوند که امروز در پوشش رانندگان ظاهر شده اند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مهدی خضری در دیدار با ام البنین رحمانی ناجی ۲۳ شهروند ایرانی و پدر و برادر راننده اتوبوسی که هفته گذشته بر اثر پرتاب سنگ افراد ناشناس به سمت اتوبوس حامل مسافر آسیب دیده بود، اظهار کرد: بی شک رانندگان و کامیونداران این مرز و بوم با روحیه منصفانه و فداکارانه ای که دارند از رخ دادن چنین اتفاقاتی راضی نیستند.

وی از بانویی که جان ۲۳ نفر از هموطنانمان را از مرگ حتمی نجات داده بود، تقدیر کرد و افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان به نمایندگی از مردم ایران وسازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور قدردان شجاعت و فداکاری شماست. 

خضری اقدام سریع و هوشمندانه ام البنین رحمانی را  دلیرانه و شجاعانه توصیف کرد و گفت: نجات جان انسان های بیگناه از مرگ حتمی اقدامی ستودنی و شایسته تقدیر است. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان همچنین از پیگیری جدی مقامات امنیتی و قضایی استان اصفهان برای شناسایی مسببان این حادثه خبر داد و افزود: این موضوع تا به سرانجام رسیدن و مجازات مجرمان با جدیت پیگیری خواهد شد. 

ام البنین رحمانی نیز در این دیدار اظهار کرد: در زمان وقوع حادثه بیدار بودم و با صدای مهیب برخورد سنگ با شیشه و سپس اصابت سنگ به پایم از جا پریدم و شروع به فریاد زدن کردم. 

وی ادامه داد: به طور ناخودآگاه و بدون اراده همچنان که فریادزنان کمک می خواستم فرمان اتوبوس را به دست گرفتم و کمک راننده را صدا زدم تا از خواب بیدار شود. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اصفهان، هفته گذشته افرادی ناشناس به اتوبوسی که از اصفهان به سمت بوشهر در حال حرکت بود در محل پشتکوه سمیرم سنگ پرتاب کردند. این سنگ پس از اصابت به شیشه اتوبوس و شکستن شیشه به چشم راست راننده اصابت می کند و راننده هوشیاری خود را از دست می دهد. ام البنین رحمانی مسافر این اتوبوس با هدایت اتوبوس و جلوگیری از انحراف و سقوط آن جان ۲۳ سرنشین این اتوبوس را نجات داد. راننده جوان این اتوبوس همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد و سطح هوشیاری اش پایین گزارش شده است.

کد خبر 354797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.